網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月5日 星期六

天燈寫「我愛你」 麥明詩向男友示愛? 麥明詩,



麥明詩喺天燈度寫「我愛你」,係唔係同男友示愛呢?

next 1/1 pre

麥明詩笑得好甜喎。

next 1/1 pre

點解寫我愛你呢?

next 1/1 pre

麥明詩話所有嘢都寫晒出嚟喎,即係點呀?

next 1/1 pre

麥明詩今日又拋金句,佢話:「人永遠都唔成熟嘅,要不斷了解自己。」

next 1/1 pre

疑似男友網上面晒煙肉照,麥明詩就話自己啲朋友都係好幽默。

next 1/1 pre

疑似男友喺instagram自我介紹改咗做「我不夠成熟」。

next 1/1 pre

2015港姐冠軍麥明詩出席無綫節目《星光熠熠熠耀保良》活動,製作天燈時更寫上「我愛你」,疑似向緋聞男友示愛。近日否認有男友的她,於深夜在社交網站上發文,指 「但我們正朝著(着)我們各自認定的方向前進,一路互相扶持,但願日後也能繼續。」疑似想公開戀情,被問為何在深夜發文?她笑言:「諗住你哋瞓咗吖嘛!」至於是否要公開戀情,她則謂:「想講都寫晒出嚟,大家互相扶持。」至於是否無綫施壓而不公開戀情?她表示無綫給予自由,想港姐做番自己,亦謂喜歡她的人不會受感情狀態影響,又謂:「我半隻腳入咗娛樂圈,唔想影響到身邊嘅人,呢啲壓力唔係個個都可以承受!」

至於是否男友不想公開戀情?她尷尬傻笑,又搬出名句:「人永遠都唔成熟嘅,要不斷了解自己。」對於疑似男友在社交網站上貼出不熟的煙肉照(暗指不成熟),疑似回應麥明詩的發文,麥明詩說:「我啲朋友係幾幽默嘅,見到我上報都會笑,又會自嘲!大家唔使咁認真!」

記者再追問為何不大方承認戀情?她則謂發文所講的已是想說的話,亦謂:「父母一向都支持我全面發展,包括愛情,應該要體會多啲!」至於父母是否知道她拍拖?她表示有感情發展時都會與父母分享。

談到有報道指無綫不夠藝人,打算將幾位港姐直接拍劇,跳過加入藝員訓練班,她表示未收到通知,更說:「最好係啦,我鍾意做嘢,鍾意新嘗試!」

鍾意就快D Share啦!