網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月10日 星期四

首次碰面 「情敵」同場無芥蒂 馬國明挑洪永城機:我一定贏佢 馬國明,洪永城,

馬國明(左)遇上「情敵」洪永城冇尷尬,還搭膊合照。

【太陽報專訊】與洪永城戀情浮面的唐詩詠,最近卻與馬國明傳出「兄妹戀」,兩位「情敵」昨日在台慶劇記者會上首次碰面,不僅沒有芥蒂,反而好似糖黐豆搭晒膊頭,馬國明更笑言「贏硬」洪永城。

無綫昨日在將軍澳電視城舉行《TVB 48周年台慶劇記者會》,宣傳四大台慶劇《張保仔》、《無雙譜》、《東坡家事》及《梟雄》,有份出席的《張》劇演員洪永城(Tony)與唐詩詠的戀情近期出現暗湧,「第三者」竟然是唐詩詠的「哥哥」馬國明,因馬國明多次被拍得與她食飯,「兄妹戀」緋聞甚囂塵上。不過,兩位「情敵」昨日首度碰面,卻沒有尷尬,反而似糖黐豆,期間洪永城更主動搭實馬國明膊頭影相。其後,兩人影合照時便輪到馬國明搭着洪永城膊頭,看似十分老友。

搭晒膊頭影合照

馬國明受訪時被問到與洪永城碰面會否尷尬?他說:「冇尷尬!我仲同佢講笑,我哋《梟雄》一定贏佢《張保仔》囉!(有冇同洪永城解釋﹖)唔使解釋,大家喺呢個圈咁耐得啖笑喇!」這邊廂與唐詩詠仍傳緋聞,那邊廂馬國明又傳與黃心穎撻着,他笑說:「依家傳到我都唔知同邊個喇!本嚟今日係準備答同唐詩詠嘅嘢,點知嚟到變咗黃心穎,下星期都唔知變咗邊個!」洪永城則對「情敵」馬國明愛錫有加,不時黐到實,談及排位時他說:「有位咪企埋去囉!唔諗咁多,事前冇排過位,馬國明近期咁紅,梗係黐埋去叨吓光!(唔企黃心穎隔籬?)我鍾意馬國明多啲!」

岑麗香低V撐場

同場的陳展鵬昨日因要訓練而急急離去,事後接受電話訪問時表示今年絕大機會以《張》劇或《天眼》角逐視帝,並自言《天》劇中演反派是一路想演的角色,希望給觀眾訊息及新鮮感。提到合演《張》劇的洪永城睇好他以《天》劇角色入圍時,展鵬說:「我同Tony關係好密切,佢入嚟TVB同我合作最多,已經三套劇。」

記者會上,眾花旦中以岑麗香的Deep V造型最性感,她笑說:「少少啫!同平時啲Deep V係有啲分別。」提到主演的《無》劇一人分飾兩角,香香表示是自我挑戰:「一個可愛、一個奸!(有冇信心做視后?)我未到呢個Level,睇好《鬼同你OT》嘅田蕊妮同胡定欣。」

文:影視組

相關新聞

馬國明洪永城「情敵」無芥蒂

馬國明挑洪永城機:我一定贏佢

四大台慶劇演員影合照,歐陽震華霸定正中間位。無端端傳與唐詩詠爭馬國明,黃心穎大表無辜。岑麗香以低胸打扮出席。陳展鵬自言最希望以《天眼》的反派角色角逐視帝。
鍾意就快D Share啦!