掃呢頁CODE去手機

2015年9月6日 星期日

麥明詩大狀男友 全靠賭王兒子通水 賭王,何鴻燊,麥明詩,





其他影片:>>






究竟係夾埋做宣傳定係「焗住」承認男友身份?唔知喇。總之就係麥明詩今日凌晨借「成熟」二字寫咗篇文,然後其拍拖兩年的牛津大狀男友Joe就將ig設定為公開,又借「成熟」二字自抽,頭先仲去埋西九龍中心支持女友首次以港姐冠軍身份出席活動,貼埋上ig,but,張相已經delete咗。

麥明詩今日接受訪問啦,問佢點解要喺凌晨兩點po文默認戀情?麥明詩笑謂:「諗住你哋瞓咗覺吖嘛。」那是否認拍拖?「冇喎,係咩,唔知呀,我講咗我想講嘅嘢囉,橫掂都係大家有自己結論架」

睇番Joe好似好想「上水」證明自己係麥明詩男友身份,做咗好多嘢,又自抽又去埋現場。但麥明詩反而好似處處避忌,咁男友有冇詐型?麥明詩都係呢句:「都話想講咗自己想講嘅嘢,大家互相扶持啦。」何以一路唔肯公開?「都係睇番嗰段文。」之後再謂:「主要唔想影響其他人,娛樂圈自己喺入面,壓力都唔係人人想去承受。」

是否因為公司施壓?麥明詩就話:「其實公司同我哋好自由,最緊要畀你做番自己。大家如果支持我嘅,唔會因為我嘅感情動向去改變。」

唔知麥明詩係咪顧慮太多,反而Joe就處之泰然,仲拎張疑似係麥明詩送畀佢嘅煙肉書籤,用番麥明詩嗰句「唔成熟」講笑。對此麥明詩話:「我啲朋友好幽默,好多朋友見到我上報都攞嚟笑同自嘲,都係一件好事。近年香港好多負能量,大家笑吓開心吓係好事。」

麥明詩又話,父母係佢嘅感情生活:「雖然爹哋媽咪都覺得讀書要專注學業,但愛情係人生一個重要環節,佢哋都鼓勵我體驗多啲。感受愛情係人生給予嘅最大禮物。」

講番今日Joe突然撐場,麥明詩表示事前完全唔知,亦無話俾佢知,更加見唔到佢,但就估計係今日同場嘅猷亨爆料俾Joe知,所以Joe先識嚟。之前都有報道話Joe家底唔錯………

講番周刊報道指無綫今年安排應屆港姐提早拍劇、做「小花」接班人,麥明詩謂:「我完全冇收到任何通知,係咩?咁好,最好係。我份人鍾意做嘢,唔鍾意得閒冇嘢做。」亞軍龐卓欣就表示如果冇得讀藝訓班會有啲輸蝕。

鍾意就快D Share啦!