網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月5日 星期六

網民目擊 陳冠希上海機場同打尖大叔起衝突 陳冠希,





其他影片:>>






入到大陸,就要符合國情。國情就是,插隊打尖,就地解決,已是常態。喺大陸發展多年嘅陳冠希,似乎仍然未了解、入鄉隨俗。

今午,戴草帽、身穿粉綠tee嘅陳冠希,同助手現身上海虹橋機場。據現場目擊者稱,在等check in期間,一名四眼大叔疑打尖,陳冠希看不過眼,一手立咗對方張身份證,掉咗。該名大叔嬲豬,即揪住陳冠希件衫領口,兩人起衝突。圖中只見本來踢拖的陳冠希其中一隻鞋飛脫,帽都甩埋。

手執加拿大籍,陳冠希卻於ig說'I AM A CHINAMAN AND I AM PROUD!!',被網民冷嘲,陳冠希還說:「我以身為中國人為傲…2015年大家不要再當個思想狹隘的人!別受自己感覺困擾,然後賺多啲錢!」呢單嘢,原來喺新歌《東方快車》都有講:「97前英國殖民 97後中華人民 喺邊度出身究竟有乜嘢身份 2015三角度降落洛杉磯 東方列車降落日落大道歡迎你」,歌詞仲話:「一個中國人 作為黃種人 台灣中國香港點解係都要分 點解唔一齊have fun(下略) 」

「我係中國人 上海廣州北京啲銀紙係咁印 代表我哋黃種嘅男人 感謝台灣台妺 簡直係極品 我係中國人 就算出世揸住加拿大嘅身份」,究竟係咪曲到圓0架?依家陳生切身進一步認識國情,未知可會令其改變想法?

(微博圖片) 本來陳冠希同助手在check in (微博圖片) 陳冠希手指指的大叔,疑就是打尖大叔。(微博圖片)
爭執之下, 拖鞋同帽都甩埋。(微博圖片)
鍾意就快D Share啦!