網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月20日 星期日

宣佈分手半日前 陳偉霆杭州愁爆現身 陳偉霆,



陳偉霆(William)今日凌晨喺微博宣佈同阿Sa蔡卓妍分手之前,即係噚日下晝2點幾,就以歐麗薇蘭橄欖油代言人身份出席喺杭州西湖文化廣場舉行嘅「為最愛的人做一道菜」活動,數以千計粉絲喺現場守候,見到William時不停尖叫聲。

不過,睇番噚日現場啲相,William不時愁眉苦面、強顏歡笑,就算台上同粉絲合照,都係笑得好牽強,唔知係咪因為預備夜晚宣佈同阿Sa分手,所以搞到悶悶不樂,出席活動都冇心情呢?

諷刺嘅係,William噚日活動主題名為「為最愛的人做一道菜」,結果夜晚佢宣佈分手,呢道菜變成「為最愛的人做最後一道菜」!

噚日陳偉霆喺杭州出席活動,個樣唔多開懷。(微博圖片) 都係唔寬容...(微博圖片) 同粉絲合照都有啲強顏歡笑咁(微博圖片)
(微博圖片) (微博圖片) 呢張塊面直頭黑黑地 (微博圖片)
好多Fans呀o依家 (微博圖片)
鍾意就快D Share啦!