網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月2日 星期三

港姐有仔】牛津大狀 麥明詩半山男友起底 麥明詩,港姐,





其他影片:>>






淨係撻「女拔」同「劍橋」,出爐港姐冠軍麥明詩背景已經嚇親人,但原來同佢拍拖兩年嘅男友,牛津畢業嘅林作(阿Joe),來頭同樣令你嘩嘩聲。

獲才子陶傑邀請上網上清談節目《青英會》做嘉賓嘅阿Joe,同女友麥明詩一樣,係讀書嘅好材料:佢喺英國貴族學校哈羅公校考取獎學金,喺牛津讀完數學,再轉讀法律,舊年仲得到香港大律師公會獎學金。

睇佢一講,就知暗爽!咁都有道理嘅,佢唔止家境富裕住半山,成為大狀冇耐嘅佢,原來仲係大律師清洪嘅入室弟子,所謂「贏在起跑線」,咪就係呢啲囉!

而今年四月,阿Joe喺香港搞舉行派對,慶祝進身大律師行列之時,麥明詩就以主人家身份,mark住Joe媽招呼人客,雖然佢當日只係上載同嘉儀BB嘅合照,但興奮之情,不言而喻
鍾意就快D Share啦!