網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月28日 星期一

冰冰得戚晒戒 李晨自爆「好事近」 冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,



「對你晒~晒~晒不完~」晨冰戀似乎好快會拉埋天窗啵!

next 1/1 pre

冰冰左手無名指忽然戴戒。

next 1/1 pre

今個月冰冰生日,兩個人先啜爆晒愛。(資料圖片)

next 1/1 pre

早幾日又情侶檔吸金,咁到底幾時好事近呢?(資料圖片)

next 1/1 pre

大陸女星范冰冰與男友李晨自宣布拍拖以來,一直打得火熱,近來頻頻傳出兩人婚訊,而冰冰早前接受內地訪問時,更表明最大心願是組織家庭!

昨日趁中秋佳節,冰冰上載自拍照祝大家節目快樂,不過眼利網友卻發現冰冰右手的無名指戴上戒指,紛紛討論冰冰是否快將好事近!而沉醉於愛河中的冰冰就留言:「中秋快樂!加油,再過幾天就放假了,嗨起來!」

冰冰忽然晒戒惹揣測,不過日前男友李晨在廣州出席活動時,被問到會做幾多人情畀即將辦婚宴嘅黃曉明與Angelababy,佢初時認認真真話未同冰冰諗定出幾錢,之後又突然自爆:「我保證誰也不會少,因為馬上他們也要還回來!」言下之意,即係晨冰戀就快好事近?

鍾意就快D Share啦!