網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月16日 星期三

吳綺莉為護女 單挑黑人家長 黑人,吳綺莉,陳建州,





其他影片:>>






吳綺莉之女卓林日前接受周刊訪問,分享母女之間同成長經歷,自揭在上海校園遭同學欺凌,以及從前同媽媽之間有豐富物質卻缺乏心靈溝通等。吳綺莉今日喺灣仔dbc電台開咪時,話自己冇睇訪問,但就承認小龍女讀書時,的確有俾同學蝦。

吳綺莉話:「曾經同同學有啲嘢,但唔係好大鑊,發生喺上海讀書嗰陣,係外籍同學,個女日日返學,功課、書包、飯盒都唔見,作為媽咪要了解下,亦有同對方家長見面溝通,始終幾騷擾。」在周刊訪問中,吳綺莉憶述當時啲同學係將佢個女嘅物品塞晒落水箱後面,而嗰陣嘅卓林又唔識反抗,仲調番轉頭同媽媽講唔想傷害其他人感受,激到吳綺莉死死下。

阿女太細個唔識反抗,阿媽識。一次忍無可忍,同對方家長理論。學生係黑人,阿媽都生得好高大,但潮州人吳綺莉全無懼色。

依家卓林已經大個女,識得照顧同保護媽咪。佢受訪時指以前同媽媽關係較疏離。吳綺莉話:「因為佢唔鍾意講嘢,亦可能唔知報警會搞到要去差館,經歷件事大家對大家尊重咗,我亦會對阿囡尊重恭敬。」

不過卓林就覺得自己報警拉媽咪冇做錯,吳綺莉聽到後即大笑:「哈哈哈....我冇意見,最緊要向前望,唔好再發生。」吳綺莉覺得以前一直當囡囡BB咁湊,經過母女大吵一場醒覺自己經一事長一智,仍在學習做母親中,現時每日都會爭取時間同卓林傾偈。

至於卓林中性扮被質疑性取向,吳綺莉話:「我現時最緊要係同阿女溝通開心,其他唔諗太多,亦冇得控制,自己當然希望佢搵個好男仔結婚,有幸福家庭,我可以湊下孫啦,但控制唔到。」

另外,林曉峰今日接受吳綺莉節目訪問,原來二人相識17載,當年拍劇時吳綺莉飾演林曉峰家姐,但今日始知林曉峰年紀還大過吳綺莉。林曉峰近日登台搵錢,內地曾有不少真人騷誠邀一家出動拍攝,因時間就唔啱損失搵巨額人仔機會,林曉峰話:「等兩個小朋友讀完書回饋,依家我跑住數先。」

(攝影:卓寶花) 林曉峰同吳綺莉相識17載。 吳綺莉現時每日都會爭取時間同卓林傾偈。
鍾意就快D Share啦!