掃呢頁CODE去手機

2015年9月4日 星期五

共舞驚成負擔 祖兒為克勤展無味人生 祖兒,李克勤,克勤,容祖兒,



祖兒為減少克勤嘅負擔,再次展開「無味人生」!

next 1/1 pre

祖兒同克勤好有默契!

next 1/1 pre

容祖兒同李克勤假期都冇偷懶,繼續落力排舞。

next 1/1 pre

祖兒好Chok好型!

next 1/1 pre

唔知點解,克勤呢個動作令我諗起光洙Oppa!

next 1/1 pre

李克勤橫抱拗腰同提腿嘅祖兒,默契十足。

next 1/1 pre

加油呀~祖兒克勤!

next 1/1 pre

天后容祖兒和李克勤將於本月11日起假紅館舉行一連十二場「容祖兒李克勤演唱會2015」,進入開騷倒數階段,連日來克勤與祖兒加緊操練,雖然今日是公眾假期,但兩人齊犧牲休息及家庭樂時間,返排舞室練歌、操舞,祖兒更將綵排相放在微博和粉絲分享他們努力的成果。

身穿小背心、緊身褲的祖兒,和克勤全情投入排練貼身舞,雖然只是排練,她也功架十足,舉手投足都散發着舞后風采。曾自言舞技較遜的克勤,在將勤補拙下舞技明顯有大進步。克勤更雙手橫抱拗腰及提腿的祖兒,相中所見,兩人相當合拍,相信到正式開騷時,兩人共舞默契會更進一步。

縑未夠瘦

祖兒接受《東網》電話訪問時,被問是否騷期愈近,心情愈緊張,她說:「冇緊張,心情愈嚟愈興奮就真,尤其知道克勤啱啱喺內地返嚟香港,但連休息都唔使,就即刻嚟排練,我見佢咁認真、積極,又點可以偷懶呢!」提到她似乎又消瘦了,她卻嫌未夠,望可在數日內再減10磅:「依家都未去番我之前開個人演唱會嗰陣時嘅體重喎,我想再瘦啲、輕啲,其中一個原因係為克勤,因為同佢跳舞時,佢會有好多抱住我嘅動作,如果我再輕啲,克勤就唔使咁辛苦。」

飲愛心湯

至於極速減磅方法,祖兒透露必須每餐去糖、去鹽、走油兼零澱粉質:「都係食無味嘅蛋白質同白烚雞肉,會繼續飲媽咪煲嘅湯,當然阿媽唔會整蠱我落肥肉煲湯,全部都係好清嘅湯嚟嘅。」早上才由內地搭飛機返港的克勤,據知早前錄影內地歌唱比賽《蒙面歌王》第二次半決賽時,一雪前恥揮低內地歌手李泉及台灣歌手黃小琥,以最高分數成功殺入九月底的決賽。克勤在社交網留言:「終於可以回港了,可以專心準備演唱會了。至於賽果(《蒙面歌王》),之前我講過我不能透露啊。」

鍾意就快D Share啦!