掃呢頁CODE去手機

2015年9月15日 星期二

李克勤險重演林子祥跌落窿事件 克勤,林子祥,李克勤,



李克勤險些重演林子祥跌落個窿,幸好他反應快避過一劫。

next 1/1 pre

李克勤、容祖兒在台上妙語連珠,逗觀眾發笑。

next 1/1 pre

克勤唱得太投入,走近個窿都唔知,又話當時驚到心入面爆粗。

next 1/1 pre

梁漢文(左起)、克勤同丁子高。

next 1/1 pre

吳國敬與女友(左起)、李克勤、梁漢文與太太。

next 1/1 pre

李克勤(左起)、衛詩雅、祖兒及陳家樂。

next 1/1 pre

指揮家葉詠詩(中)

next 1/1 pre

楊千嬅第二次嚟捧場。

next 1/1 pre

鍾舒祺(左二)

next 1/1 pre

王賢誌

next 1/1 pre

祖兒(左)與千嬅

next 1/1 pre

昨晚祖兒穿上新歌衫,演唱會認真落重本。

next 1/1 pre

容祖兒與李克勤一連12場紅館演唱會,昨晚去到第四場,兩人愈唱愈強,李克勤更唱至投入忘形,演唱《痛愛》一曲時險些差錯腳跌下升降台的巨窿中,幸好他及時回魂,才不至重演林子祥失足跌下升降台事件,事發時克勤邊行邊唱《痛愛》,尾段湊巧行到升降台附近,正當左腳踭踏着升降位,升降台突然降下,幸好他警覺性高、感到踏空,即回頭望了一望,隨即平行自己再移開腳步,連觀眾也替他抺一額汗,高呼:「克勤,小心呀!」

之後克勤跟祖兒說:「剛剛我幾乎重演阿Lam林子祥事件,好彩我個人夠鎮定...」祖兒即問克勤發生甚麼事,克勤續說:「唱《痛愛》時,我踩住升降台邊,升降台就不停降落去...」祖兒即說好彩克勤最近有健身反應好,克勤亦笑謂:「又關事?」

「個心離一離」

完騷後克勤說:「我當時個心離一離,好彩已經唱到最尾一句,所以又冇影響到演出,定番神又冇事繼續。不過我承認我個心當時係有一句粗口。因為其實導演係應該提我,話我知個升降台就打開,等我有心理準備行開,但係佢可能控制台上太多美女令佢分左心,冇提到。」

祖兒嚇到克勤呆一呆

問到克勤的公司可有為他買重保險,克勤說:「我真係唔知喎。」但身邊的祖兒就超搞笑,竟然反問:「你寫嗰份保險受益人係邊個?哈哈哈。」李克勤聞言呆一呆,不知如何回應笑道:「其實我個受益人係你,你個受益人係我囉!呢啲嘢大吉利是,最好梗係買咗唔使有用」

連日來圈中不少好友都來捧場,昨晚有指揮家葉詠詩、丁子高和楊千嬅夫婦、梁漢文和太太、吳國敬、陳志雲等,千嬅前晚來看騷時趕着回家湊仔,安歌看少許就走了,她笑說:「今晚睇埋就圓滿了,睇完一整個騷。」

克勤喺屋企係奴才

演唱會中祖兒高唱《女皇》,克勤笑問她在家是否女皇?祖兒說自己在家是小公主,反問克勤你呢?是否皇上?克勤答:「吓?我喺屋企係奴才就真,皇上咪我兩個仔囉!」 祖兒笑說:「我以為你太太先係皇上。」克勤就話:「佢唔係皇上,佢冇權O架,但係佢垂廉聽政之嘛。所以我都係等佢走咗先講,咪畀佢聽到,我一陣回家跪玻璃都有份。」引得全場觀眾哈哈大笑。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!