網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月16日 星期三

連詩雅喪啪止痛藥 出戰挪威馬拉松 連詩雅,



歌手連詩雅近日為出戰挪威大型馬拉松賽事進行體能特訓,首次挑戰半馬的她自爆今次是負腳傷出戰。因懶理醫生警告要求她停跑,每日繼續操練,現時需依賴食止痛及消炎藥減輕痛楚,但她揚言即使最後的結果是會令日後行動不便,甚至冒着跛的風險,亦誓言絕不放棄賽事!

連詩雅(左)與Inez打拳操心肺功能。

連詩雅勤練跑,並接受「狼牙棒」治療。

連詩雅講玩高危活動講得興起,動作甚大。

歌手連詩雅(Shiga)與早前盛傳被硬撬過檔的前鄧麗欣排球隊Loey「球花」之一梁諾妍(Inez),近數月為出戰本周六(19日)在北歐挪威舉行的大型馬拉松賽事的半馬比賽進行地獄式特訓,跑出香港!二人日前到拳館進行訓練,除了打泰拳操心肺功能外,還作瑜伽動作訓練柔軟度,現場有專業人員以「狼牙棒」為Shiga多年來跑姿錯誤而導致的傷患進行劇痛治療,期間她不斷湧現痛苦表情及連番尖叫:「痛呀!」

強忍痛楚受訪的Shiga表示,所有訓練均以完成半馬賽事為目標,坦言以往因腳踭先落地的跑姿不正確,導致膝蓋長年勞損:「平時跑10K多,今次第一次跑半馬,所以真係搵咗個教練嚟Train我哋,佢可以針對我哋唔同嘅需要糾正跑姿。(今次係首次跑出香港?)係,我哋會去到挪威參加北歐一年一度嘅大型馬拉松,自己都好緊張、好開心,但某程度上又好有使命感,希望可以完成賽事,同埋好開心有人同自己一齊跑,有朋友問我:『唔驚變比較咩?』我反而覺得係互相鼓勵。」

目標2.5小時跑完

Inez透露二人已定下目標:「想喺兩個半鐘內跑完半馬,所以比賽前兩個月就開始訓練,要增強體能先接受挑戰。」而Shiga與Inez暫時1K(一公里)的最佳成績分別是5分30秒及4分10秒。

問Shiga傷患情況?她說:「之前睇骨科、物理治療師、照X光,都話膝頭哥腫脹,係關節筋膜炎、肌肉發炎,依家有食消炎藥,同埋要經常敷腳,老實講,依家跑步對我嚟講好吃力,醫生同我講跑之餘更要有充分休息,唔可以太過Overuse膝頭,否則就會影響日後嘅行動,甚至有可能會跛。(醫生有冇叫你唔好跑半馬?)有勸我休息多啲,警告我要我停跑,我唔係唔想聽,但真係好想完成賽事,惟有唔好逼自己日日操,一痛就停,抖一抖先再嚟過。(痛到食止痛藥?)有,其實都真係驚好似醫生咁講會影響之後做運動或者行路,但依家係諗住跑完先算,因為心理上嘅興奮可以掩蓋所有痛,所以一定唔會放棄。」

有時間會打番排球

談到Inez是否因備戰賽事而退出Loey排球隊,她說:「依家每星期最少跑3至4晚,冇咁多時間再同排球隊練多兩晚,如果之後有時間都會打番排球。」Shiga補充:「為呢個賽事有好多其他運動都要放埋一邊,我暫停咗跳舞,如果之後對腳冇事,都會跳番舞。」問她們的男朋友有否心痛其特訓?Shiga笑指老闆最擔心:「佢叫我量力而為,係佢日日打電話畀我,捉我睇醫生。」Inez則說:「所有朋友都支持我哋。」

另外,Shiga前晚偕周柏豪、許志安、韓國組合N-Sonic現身音樂會,她澄清早前在美國玩高空滑翔爆喊,並非扮出來,柏豪則口痕建議一起到澳門玩笨豬跳,Shiga即自爆曾被騙玩,當時亦是嚇到喊,期間,講得興起的Shiga一度走光露底。

體育精神唔錫身

對運動細胞甚為活躍的藝人來說,負傷比賽並非新鮮事,而且落場後表現賣力,體育精神可嘉!

譚詠麟

阿倫對足球充滿熱誠,早前即使腳傷仍頂硬上落場比賽,最後更上演「帽子戲法」,賽後即乖乖覆診睇跌打。

容祖兒

祖兒參加內地真人騷《報告教練》特訓期間不小心拉傷,仍堅持落場比賽,於足球賽事跑足全場,面對男性球員一樣衝前攔截,最後其所屬球隊反勝4比2。

劉心悠

第九年參加十公里馬拉松的劉心悠,早前因開工拗柴,仍忍痛負傷跑足全程。她說:「整親隻腳,腳力弱啲,所以唔會『Chur』自己,希望順利完成就得。」

場地:Fight Hard Fitness

文:名人組

連詩雅(左)與Inez打拳操心肺功能。

連詩雅勤練跑,並接受「狼牙棒」治療。

連詩雅講玩高危活動講得興起,動作甚大。

鍾意就快D Share啦!