網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月5日 星期六

秘撻富商?思琦借囡囡過橋:冇時間拍拖 思琦,



楊思琦話要湊囡冇時間拍拖喎。

next 1/1 pre

楊思琦換車中。

next 1/1 pre

富商用手遮面。

next 1/1 pre

升高嘅咕「口臣」同黑色外套出賣咗楊思琦。

next 1/1 pre

司機買完外賣話車上面冇人喎。

next 1/1 pre

最後架車返咗思琦屋企。

next 1/1 pre

現時要獨力湊大囡囡楊卓穎(Krystal)的前港姐冠軍楊思琦,被今期《好報》踢爆秘撻一名成熟型富商,準備泊好碼頭。本來以黑色七人車代步的思琦,最近轉用另一輛銀色七人車出入,方便「蜜」會。

上月27日,思琦在司機接送下坐銀色七人車從將軍澳寓所出發到天后接富商上車,而富商上七人車前有視察四周情況,非常謹慎。其後,司機發現記者就遊勻港九新界打算賣甩記者,當記者拍照時,坐在中座的神秘富商見閃光燈後即黑面兼遮面,而本來坐在神秘男隔籬的思琦反應甚快,拍照前已經彈往後座角落烏低扮隱形,拒絕蒲頭。但見她黑色外套外露,而咕「口臣」亦無端升高,可見思琦「隱」術學藝未精。

其後,記者隨七人車到灣仔,神秘富商獨自落車在保安掩護下進入豪宅後,司機就駕車到筲箕灣東大街買外賣,而思琦就繼續扮不在車內,當記者想再拍照時,司機就煞有介事話:「架車冇人!」之後就直駛思琦的將軍澳寓所。

《東網》致電思琦,問男方是否其新男友,她就斬釘截鐵指對方只是普通朋友:「我都好多正常朋友嘅。」至於是否急於拍拖?她就指自己工作已經夠忙:「做嘢做到頭都暈,有時間都拎嚟湊女啦,邊有時間拍拖。」亦指自己不少朋友都關心地致電給她。問她現時有沒有追求者,她謂:「嗰啲都唔係太適合。」

鍾意就快D Share啦!