網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月24日 星期四

陳慧琳開騷搬仔仔上台嗌驚:怕全部失控 陳慧琳,



陳慧琳開騷怕搬仔仔(右上為蝦餃仔右下為小龍包)上台驚失控,仲話驚自己都失控呀!

next 1/1 pre

陳慧琳見到小朋友就母愛大發!

next 1/1 pre

陳慧琳最近忙於為開騷綵排,所以暫時將湊仔責任交畀老公!

next 1/1 pre

陳慧琳否認大仔面試撻Q,話根本冇去過嗰間學校面試!

next 1/1 pre

陳慧琳同公公婆婆玩遊戲!

next 1/1 pre

又派月餅!

next 1/1 pre

仲同九十五歲嘅伯伯切生日蛋糕!

next 1/1 pre

陳慧琳(Kelly)以月餅代言人身份到老人院派月餅,除與數十位公公婆婆跳舞外,更和九十五歲的伯伯切生日蛋糕,場面溫馨,Kelly透露中秋節會和兩個寶貝仔買燈籠、食月餅、賞月及講故事,同時會帶他們和太爺及太嫲見面。

湊仔責任交老公

近日忙於為年底舉行的演唱會綵排的Kelly說:「中秋當日要排舞,不過都係排一陣。」由於她曾表示有意把兩個寶貝仔搬上個唱台上,問到是否落實?Kelly笑說:「未知,要睇吓佢哋當日表現,佢哋逼唔到,依家排緊我嗰Part先。(驚唔驚佢哋喺台上失控?)梗係驚,台上好多陷阱,始終佢哋第一次上台,驚佢哋跌落去。(細仔失控啲?)全部都失控,我都驚自己失控。」Kelly透露近日湊仔責任交到老公手,她說:「兩個仔好開心,可以成日食零食同糖,我湊佢哋係做晒功課先獎粒糖畀佢哋食。」

否認大仔面試撻Q

問到兩個仔是否喜歡她出外工作?Kelly說:「暫時都好黐我,不過我都會出絕招攞番個地位,就係要投其所好,會將佢哋啲玩具重新拼過當新嘅畀佢哋。」對於有指大仔蝦餃仔小學面試撻Q,Kelly否認說:「都冇去過嗰間面試,因為老師話大仔適合讀國際學校,唔想畀小朋友太大壓力,加上間學校近屋企,其實讀邊間都得,如果係懶讀咩名校都冇用。」又表示大仔性格活躍不怕醜。

至於無綫年底舉行的頒獎禮將進行全民投票,抵死的Kelly說:「聽民意囉,對我嚟講冇乜所謂,依家專心做好演唱會,投票好、鬧交好,我都冇意見。」

鍾意就快D Share啦!