掃呢頁CODE去手機

2015年9月9日 星期三

麥明詩見完高層 引用名作警惕自己慎言 麥明詩,



麥明詩見完樂易玲之後,喺ig引用名作,提醒自己說話要更加認真謹慎。

next 1/1 pre

麥明詩見樂易玲之前已經話有啲擔心,佢又話自己好抵得鬧。

next 1/1 pre

喺ig度晒同友人嘅合照。

next 1/1 pre

臨尾hashtag咗話以後講嘢會好認真。

next 1/1 pre

林凱恩(左起)、龐卓欣、麥明詩、郭嘉文齊齊見高層。

next 1/1 pre

樂易玲話會安排佳麗們去拍劇。(資料圖片)

next 1/1 pre

樂易玲大讚陳凱琳(圖)演戲有天分。(資料圖片)

next 1/1 pre

大熱摘取港姐后冠的麥明詩(Louisa)新聞多多,更因屢次失言而是非纏身。Louisa初參選時對「宿敵」龐卓欣的戀情發表「有骨言論」,因而兩人被指「內藏暗湧」,其後又因在活動中敗給郭嘉文而被指回應時態度囂張,彷彿當其他對手冇到,至近期她又因一句「不夠成熟」,令人對她與緋聞男友林作的戀情諸多揣測!

Louisa與亞軍龐卓欣、季軍郭嘉文及幾名落選佳麗到將軍澳電視城與高層樂易玲見面,商談發展路向,期間Louisa透露於參選期間見過樂小姐後便再無接觸,即使近期與緋聞律師男友林作「曝光率高」,樂易玲亦沒有過問,惟問及今次面對面會見可擔心被責備時,她說:「我唔知樂小姐惡唔惡,但係自己都抵得鬧,份人承受到鬧,大家傾吓偈,都有啲擔心,但係好多嘢唔係我控制到,我已經好低調。」

談及有傳她「收兵」搞關係,她即說:「都係雜誌延續故事,可能我喺外國讀書,溝通方法直接啲,香港人可能唔習慣。」事後,她於網上上載與友人的合照,並有感而發指以後說話會更加認真謹慎,又引用英國作家Kate Fox名作《The Hidden Rules of English Behaviour》,抒發心中所想!

樂易玲力捧拍劇

另一邊廂,樂小姐事後接受《東網》電話訪問時透露今次安排一眾佳麗與高層曾勵珍及區偉林會面,讓他們能一睹眾佳麗「真身」。提到緋聞纏身的Louisa,樂小姐指並無問及其感情事:「咁嘅年紀加上咁嘅樣貌,冇男朋友都唔正常」至於工作安排,她揚言會讓她們一嘗拍劇滋味:「會畀劇佢哋試,趁觀眾對佢哋個印象仲好深刻,但都要訓練吓,同埋履行番佢哋嘅港姐任務。」對於外界將Louisa與前港姐冠軍陳凱琳(Grace)比較,樂小姐認為此舉不公平,並謂兩屆港姐都深受觀眾愛戴。她又大讚Grace對演戲甚有天分,承諾日後亦會給Louisa機會試試。

鍾意就快D Share啦!