網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月5日 星期六

亞視倉底劇出土 蔡國威:耐到冇印象 亞視,蔡國威,



亞視倉底劇出土 蔡國威:耐到冇印象



其他影片:>>






亞洲亞洲有新劇?14年前倉底貨出土

【亞視倒數】

近年不斷滾筒式重播舊劇的亞視,終於有新劇推出?亞視近日於黃金時段首播一部講述戰後日本遺孤在中國生活的劇集《銘記歷史:大地遺孤》,由龐秋雁和蔡國威等主演。然而,這部「新劇」原來在14年前拍攝,屬「出土文物」,據悉因為亞視多番易手,令劇集一直被放倉底早被遺忘,至近日抗戰勝利70周年,始重見天日,對此蔡國威苦笑說:「遲係遲咗啲,遲咗14年!」龐秋雁亦驚嘆說:「亞視真係乜都做得出!」

剛過去的周一至周五晚8點半黃金時段,亞視推出一部講述戰後日本遺孤在中國生活的紀實劇《銘記歷史:大地遺孤》,聲言是為抗日戰爭勝利70周年誠意獻上。表面上,《大地遺孤》是一部首播新劇,但其實卻是被埋倉底14年的「文物」,當中絕大部份參與演出的演員如龐秋雁、陳寶轅、宗楊、謝雪心、冼灝英、「殭屍仔」張國權等,全都已經離開亞視,有份演出其中一單元的肥豹鍾慧寧更於去年墮樓身亡,獨剩蔡國威仍然留低;由於人面全非,又難怪劇集首播,亞視低調得未有進行任何宣傳。



【嫩口青年】

■蔡國威(右)14年前演出《大地遺孤》的《班忠義與曾大媽》單元時十分嫩口。

電視圖片



【日本大媽】

■龐秋雁飾演曾大媽,跟「殭屍仔」張國權有不少對手戲。

電視圖片



【人面全非】

■在《大》劇演出的鍾慧寧(右)於去年墮樓身亡,宗楊亦早已離開亞視。

電視圖片



【效力三台】

■飾演日本軍官的冼灝英14年內先後效力亞視、無綫及港視,惟獨樣貌沒有變。

電視圖片



【離巢小生】

■陳寶轅曾是亞視力捧小生,與龐秋雁在劇中演一對日本夫婦。

電視圖片

趁抗戰勝利70年硬推

據了解,原來亞視因多番易手,這部劇被存放倉底並被遺忘,現已過檔nowTV的《大地遺孤》監製賀志良昨說:「我喺亞視監製過《尋找他鄉的故事》,之後離開亞視自己搞製作。嗰時ATV又想要節目,反正我哋有呢啲個案古仔,所以就設計咗呢個docudrama(紀實電視劇),ATV外判畀我哋做。」

對於亞視遲了14年才推出,賀志良說:「我當年係封小平年代傾,好似拍完冇幾耐亞視就易手,可能易手之後有啲混亂,有人唔知道拍咗呢嚿嘢。」賀志良指早前跟亞視執行董事葉家寶聯絡,對方不知道有此劇集,獲悉後便決定趁抗戰勝利70周年這段時間內推出。

記者昨致電蔡國威,他亦忍不住笑說:「當年我好嫩口係嘛!好坦白講,唔記得有呢套劇存在。其實幾好吖,可以重見天日,遲係遲咗啲,遲咗14年,但好記得當年大家好畀心機去做,隔咗14年之後,見到好多周遭朋友同網上討論區朋友都話好睇,話好耐冇追亞視劇集,又話感動到眼濕濕。希望公司見到反應好,拿拿聲開番套劇集,唔好隔咗10幾年先有套劇集出現」



■蔡國威昨坦言已不記得《大地遺孤》存在,但認為14年前的舊作能重出生天實屬好事。資料圖片



■監製賀志良對14年前的作品能重出生天感到欣慰。資料圖片

龐秋雁:亞視乜都做得出

當年主演劇中《班忠義與曾大媽》單元的龐秋雁,昨日極度驚訝說:「係咩?唔係嘛?好搞笑呀,竟然可以出街!亞視真係乜都做得出!呢個戲我由17歲做到67歲,對我嚟講幾有滿足感!呢個係我喺亞視最後拍嘅戲,雖然資源好少,但我都好畀心機去做。」

對於14年前劇集延至現在才播出,亞視發言人昨解釋:「因為節目上安排,所以一直未有播出,因為今年係抗戰勝利70周年,所以將相關節目播出。」其實《大地遺孤》先後到內地和日本拍攝外景,劇中本有多個單元故事,但亞視只抽選其中兩個單元播出,認真「嘥料」。

採訪:魯吉

鍾意就快D Share啦!