網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月7日 星期一

四十變八十 甄詠珊硬拼兜路司機 甄詠珊,





其他影片:>>






由太子,去圓方,搭的士嘅話,你估要幾錢?甄詠珊話,40蚊左右,但的士司機就話要成80蚊!吓?貴成倍喎!

尋日,甄詠珊喺微博話,搭程的士都俾人兜路,40蚊變80蚊,嬲到甄詠珊要拍片同司機對質呀!短片中,甄詠珊狂問個司機有冇兜路,佢就話係由太子出發,而司機就話係由旺角去尖沙咀圓方,仲話:「我係沿路線行,收錢吖。」

甄詠珊同司機你一句「你講吖」、我一句「收錢吖」,爭持不下,因為甄詠珊死唔肯收錢,又唔肯落車,司機終於肯答有冇兜路:「我唔需要答你呢個問題,我照錶收,我係司機,喺你唔反對情況之下,有權選擇路線。」 甄詠珊立即寸爆咁話:「咁你兜入元朗再出黎,2百幾蚊添!」最後,的士司機死唔認衰,仲嗌佢去報警。

拎住張的士收據嘅甄詠珊,真係報咗警,《壹》仔上網check過,由太子去圓方,有網頁就計到要$34.5,真係好似甄詠珊咁講,40蚊左右。呢位的士司機,似乎真係兜路,當人水魚喎!你又點睇?
鍾意就快D Share啦!