網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月27日 星期日

龔嘉欣被指撻着吳業坤堅嬲:要同佢割席 吳業坤,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,



龔嘉欣話唔鍾意「弟弟」,被人話佢愈食愈奀,真係有啲嬲!

next 1/1 pre

同埋佢唔鍾意個「食」字!

next 1/1 pre

笑言要同吳業坤割席!

next 1/1 pre

嘉欣話鍾意成熟啲,要照顧到佢嘅!

next 1/1 pre

不過好彩冇影響心情,幾咁開心!

next 1/1 pre

又做禮物小姐!

next 1/1 pre

吳業坤(左起)、張振朗、嘉欣及何君誠(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人龔嘉欣到荃灣出席無綫新劇《無雙譜》宣傳活動,提到早前有指她與在無綫處境劇《愛‧回家2》中飾演自己弟弟的吳業坤暗中撻着萌生姊弟戀,嘉欣即時鬧爆畀人「砌生豬肉」!她笑言:「佢話我愈食愈奀,我唔鍾意個『食』字,今次真係有啲嬲。」之後更直言不喜歡「弟弟」,獨愛熟男,她說:「我鍾意啲成熟啲嘅,照顧到我,今次真係要同佢(吳業坤)割席先得喇!唔想成日寫我咁多緋聞,係真嘅唔怕講,但今次我覺得過份,當係一個宣傳(快啲搵番個?)你睇我眼袋幾大!日日瞓得幾個鐘!無時間!」

嘉欣又表示現在《愛》劇工作愈來愈忙,更密羅緊鼓要與何君誠及張振朗談情,又透露最近與其中一人拍攝親熱戲,笑言:「劇本就話蜻蜓點水,點知導演無嗌cut,我當時無諗咁多,專業行先,結果錫咗十幾個take,我仲問佢係咪畀咗錢個導演!不過,我睇番都覺得好sweet好浪漫,好耐都無呢種感覺。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!