網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月1日 星期二

楊鎧凝蹦蹦跳返學 獲小學校長校門迎接 楊鎧凝



Celine首日返學就獲傳媒採訪。

next 1/1 pre

一現身,Celine媽就拖實送返學。

next 1/1 pre

Celine一早起身,都咁精靈對鏡頭講早晨。

next 1/1 pre

阿媽全程陪到實。

next 1/1 pre

之後校長出嚟迎接Celine,同Celine媽做左右護法送Celine上堂。

next 1/1 pre

早前受寫真風波影響的「美心妹妹」楊鎧凝(Celine),今早七時多在母親陪同下到位於九龍塘的小學開學。被母親拖住的Celine紮住孖辮,笑容滿面,問到Celine今早幾點起身返學?她說:「五點半起身。」問到她是否很想返學見吓同學仔?她點頭回應,問她昨晚瞓得好唔好?她點頭說好。

之後Celine又精靈地對鏡頭講早晨,問她驚唔驚同學會講返啲唔開心事?她諗咗一陣,笑住答:「唔驚。」問她開咗學後會否怕辛苦,會唔會減少工作?她擰頭表示唔怕辛苦,又表示唔緊張。

之後Celine企定定影相,但母親不欲合照,其後校長出來迎接Celine,並與Celine母親左右兩邊拖住Celine步入學校,而Celine更蹦蹦跳跳地入學校。

鍾意就快D Share啦!