掃呢頁CODE去手機

2015年9月9日 星期三

野外活動】匿埋喺車食嘢? 何傲兒爆喊 傲兒,何傲兒,





其他影片:>>






何傲兒嘅感情事真係好簡單,一係林建名、一係周子揚。林建名有幾冧何傲兒? 簽約當日,兩個似足行禮咁,仲送埋大大粒鑽石,單睇林建名呢個表情,就知道咩係人生勝利者!

爺孫戀傳過唔停,另一邊廂,何傲兒又俾人影到佢同周子揚係傢俬鋪連環喪啜、話分手但繑手遊明洞,愛到咁辛苦,十足粵語殘片入面啲苦命鴛鴦!一問到係咪因為公司或者屋企人反對,搞到佢同周子揚被迫收收埋埋,何傲兒就喊到一發不可收拾!

何傲兒話︰「只不過係呢段感情上面,我哋係一齊過,嗰陣時有一啲唔係事實嘅報導,變咗大家都好大壓力,同埋好多人講唔同嘅說話…..所以….. 」苦戀這樣難…..何傲兒嘅眼淚,充份話到俾大家知佢同周子揚嘅呢段情,愛得非常辛苦!

想見面、食宵夜、傾計都要匿埋係架車入面,何傲兒亦都心甘情願! 佢話︰「覺得自己好惹新聞囉! 咁所以好多時候,都匿埋係架車度! 」 唉! 愛到難捨難離,真係「問世間情是何物,直教人生死相許」。

鍾意就快D Share啦!