網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月27日 星期日

憶童年坎坷泛淚 吳若希中秋倍思親 吳若希,



每逢佳節倍思親,父母離異,令吳若希沒有機會再拍一張一家四口的合照。

next 1/1 pre

紙燈籠令吳若希留下難忘的回憶。

next 1/1 pre

自從母親受傷入院後,吳若希更加珍惜與家人相聚的時刻。

next 1/1 pre

Jinny熱玩新App「17」,直播同細佬一齊畫畫,又透露喉嚨還未好番,要去針灸。

next 1/1 pre

Jinny享受與家人相聚的時刻。

next 1/1 pre

Jinny與讀者猜燈謎。

next 1/1 pre

牛住和尚屋(猜一字)

next 1/1 pre

小豬識得自己沖涼(猜作家)

next 1/1 pre

中秋不見月亮(猜一種食物)

next 1/1 pre

中秋佳節人月兩圓月,但對「女神」吳若希(Jinny)來說親情比愛情重要,年初經歷母親炒單車險賠命的她更珍惜與家人共處,生於富裕家庭的Jinny出世不久,家人因生意失敗令生活大倒轉。

紙燈籠意義最大

講起坎坷生活時不禁眼泛淚光,由爺爺嫲嫲湊大的Jinny透露中秋節最深印象是玩紙燈籠:「細個屋企有段時間環境唔係咁好,中秋節見同學仔玩電芯燈籠,我好羨慕,雖然屋企冇乜錢,但爺爺嫲嫲都買個紙燈籠畀我,依家諗番起,反而最簡單嘅紙燈籠意義最大。」

從未一家四口合照

十歲跟隨母親來港定居的Jinny父母早已離異,未試過一家四口齊齊整整食中秋節飯。問可感遺憾?Jinny淡言地說:「唔會,細佬未出世試過一家三口慶祝。(冇試過一家四口合照?)冇。」

聘請傭人照顧媽咪

今年三月吳母因踩單車撞傷後腦昏迷入院,當時忙於拍劇的Jinny放下手頭工作飛撲到醫院探母親,她日夜到醫院陪伴母親,孝順女的Jinny為照顧病母特別聘請傭人,Jinny承認經歷母女差點「離別」學會珍惜身邊人,只要有時間都會陪她們:「細個冇咁重視節日,大個反而重視,趁呢啲日子同屋企人聚一聚都幾難得。」

做好一切最壞準備

撐起成頭家的Jinny坦言母親出事時沒有半句怨言,她說:「當時係好唔開心,隨遇而安心態。(正能量天使?)唔係,所有嘢會諗到最壞,因為要有準備,當最壞事情發生就知道要做啲乜,覺得所有嘢可以應付同面對。」

與細佬一齊玩直播

揚言單身的Jinny被問會否太強而嚇怕追求者?Jinny說:「唔係話嚇怕,暫時冇呢個需要有個人喺側邊,因為咩都自己可以搞掂。」

另外,Jinny熱玩新App「17」,直播同細佬一齊畫畫,又透露喉嚨還未好番,要去針灸。

鍾意就快D Share啦!