掃呢頁CODE去手機

2015年9月13日 星期日

譚炳文心痛李香琴:探佢佢都唔記得 李香琴,



譚炳文透露冇見李香琴成年,怕見到會心痛,因為探完佢佢都唔記得。

next 1/1 pre

譚炳文又表示李香琴會講東講西,自己都唔忍心見到佢咁!

next 1/1 pre

藝人譚炳文現身電視城錄影《Sunday靚聲王》,被問到無綫明珠台取消廣東話配音廣播,他說:「公司政策我唔講太多,但我嘅配音工作冇少到,一樣咁忙,好似今朝,我都係朝早9點返到公司,一路配到頭先至收工,一個星期配6日。(配音組人手緊張要取消西片配音?)配音組大把人,又有啲訓練班出嚟嘅新血,但啲韓片、韓劇多到配唔切!」

炳文被問到好友李香琴近況,他說:「我都有成年冇見佢啦,佢之前爆咗血管、中風。(唔去探佢?)佢有老人癡呆,講東講西咁,探佢佢都唔記得,而且見到佢咁,我心都唔舒服。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!