網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月17日 星期四

莊思明陳庭欣自拍三點式 煙仔都攝入鏡 莊思明,陳庭欣,庭欣,思明,





其他影片:>>






莊思明噚日同陳庭欣、彭慧中等出海遊船河,三位港姐一齊遊船河,自拍就當然係常識啦,不過佢哋張瞓地自拍照就出晒事囉!出事嘅唔係走光,亦唔係喺啲鏡面倒影度見到有其他男士在場,而係莊思明同彭慧中中間包薄荷煙都入埋鏡!曬緊太陽影緊自拍,都要擺包煙仔係附近,睇嚟呢幾位港姐煙癮都唔細!其實噚日喺微博度仲有唔少女星都曬比堅尼照,好似人妻林夏薇同何傲芝等,都有派福利俾網友。

莊思明同陳庭欣嘅水着吸引,但係被手臂底嗰個盒仔搶咗鏡…(微博圖片) (左起)陳庭欣、彭慧中、莊思明(微博圖片) (微博圖片)
仲有腿(微博圖片) 去便利照都要戴住超合照(微博圖片) (林夏薇微博圖片)
鍾意就快D Share啦!