網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月17日 星期四

細數當年史!歐陽震華讚梁朝偉演技超凡 梁朝偉,歐陽震華,朝偉,



Bobby(左圖)憶述讀藝員訓練班時嘅趣事,大讚偉仔用一個相架同一個電話就已經輕易K.O.所有同學仔。

next 1/1 pre

Bobby笑言初入行時畀人感覺「賊眉賊眼」,搞到成日演賊匪。

next 1/1 pre

Bobby仲大爆有次拍戲畀真警察當係賊。

next 1/1 pre

Bobby(左二)講起件事時都哭笑不得!

next 1/1 pre

Bobby(左二)接受《娛樂3兄弟》訪問。

next 1/1 pre

梁朝偉(資料圖片)

next 1/1 pre

張家輝(資料圖片)

next 1/1 pre

左起:張兆輝、吳鎮宇、周星馳(資料圖片)

next 1/1 pre

「無綫福將」歐陽震華(Bobby)早前現身J2台節目《娛樂3兄弟》,與主持人分享多年來在電視圈的趣聞。Bobby自言入行時外型「賊眉賊眼」,初時經常飾演賊匪,有次拍搶劫金舖戲份時更遇上警察,他說:「我一走出金舖門口就遇到要簽更簿嘅警察,當時佢想拔槍,我即刻揭起頭上嘅絲襪,大嗌『係我呀』,但係佢都唔識我,好在嗰時有工作人員衝出嚟解釋。」

第11期藝員訓練班出身的Bobby,同學們粒粒巨星,包括梁朝偉、張兆輝、吳鎮宇和周星馳等。Bobby指偉仔為人斯文又低調,但在訓練班的第一天已展現了「超班」的演藝潛質:「阿Sir要我哋每人度一場兩分鐘嘅獨腳戲,我就度到天花龍鳳,又扮坐巴士,又跌喺街,阿Sir都唔知我做咩。但係偉仔好簡單,用咗一個相架同一個電話,拎起電話後,望住相架流淚,雖然冇對白,但就已經巧妙交代咗相架中人離世嘅劇情。難怪偉仔未讀完訓練班已經做主角,喺《香城浪子》同其他前輩鬥戲。」Bobby更分享和好友張家輝合作劇集《金裝四大才子》的經過,笑言二人臭味相投,經常搞笑互寸。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!