掃呢頁CODE去手機

2015年9月12日 星期六

徐淑敏帶頭 宋熙年沈卓盈楊思琦騷腳 賀黃浩牛一 宋熙年,思琦,沈卓盈,楊思琦,徐淑敏,黃浩,





其他影片:>>






黃浩同老婆徐淑敏(Suki)加埋二女Renee都係九月生日,噚晚佢哋就喺中國會慶祝生日,一班好朋友沈卓盈、楊思琦、寇鴻萍一家、盛品儒夫婦、林芊妤、松岡李那、李蕙敏、陳智燊宋熙年、黎諾懿夫婦、范振鋒夫婦等等都有出席,而今日楊思琦就喺微博貼咗噚晚生日會嘅相喇。

生日會嘅主題就係40年代中國,所以女士們都以旗袍裝現身,高貴又性感,就連Suki嘅囡囡都著咗旗袍,喺思琦妹貼嘅相可以見到一共有三個蛋糕,其中兩個都係以黃浩最鍾意嘅Batman做主題,就連背景都有一個黃浩扮Batman嘅卡通。

除咗思琦妹有貼相之外,宋熙年都有貼咗一張相,就係Suki、沈卓盈同宋熙年著住旗袍嘅相,Suki就著住長身開叉旗袍,而沈卓盈同宋熙年就著住短裙旗袍,真係好靚女。

成個生日會啲女士都好靚。(微博圖片) 黃浩變咗batman。(微博圖片) (微博圖片)
(微博圖片) 蛋糕都有三個。(微博圖片) (微博圖片)
四朵金花。(微博圖片) (微博圖片)
鍾意就快D Share啦!