掃呢頁CODE去手機

2015年9月14日 星期一

香港勁多陳妍希! 陳妍希,



原來香港都有好多星似陳妍希喎!

next 1/1 pre

陳潔玲個樣真係幾似陳妍希。

next 1/1 pre

火辣版妍希囉!

next 1/1 pre

仲有長腿呀。

next 1/1 pre

正呀。

next 1/1 pre

黃家慰笑容同妍希幾似架。

next 1/1 pre

黃家慰有「九頭身版妍希」之稱,仲係《東網》新App《馬場BOSS》嘅Angel之一添。

next 1/1 pre

黃家慰

next 1/1 pre

Kianny有「長髮妍希」之稱。

next 1/1 pre

Kianny是非多多囉。

next 1/1 pre

台灣「初戀女神」陳妍希,因為喺2011年出演一套青春校園電影而走紅,當時唔少網友都大讚佢清純,仲話佢好有鄰家女孩feel又親切,親切到好似附近總有一個同陳妍希撞樣嘅女仔喺度,所以一班網友忽發奇想,究竟全盛時期有幾多個「翻版陳妍希」,網友們就推介「九頭身版妍希」宅男女神黃家慰、「火辣版妍希」無綫藝員陳潔玲同「長髮妍希」落選港姐Kianny。

「九頭身版妍希」宅男女神黃家慰

首先係新一代宅男女神黃家慰(Candy Wong),現年24歲嘅Candy曾經係女子組合FFx嘅成員,不過當時知名度就唔係好高。不過,之後轉做model嘅Candy發展唔錯,拍過多個知名品牌廣告,出演嘅網絡短片《一天》點擊率高達120萬,最近佢仲成為《東網》新App《馬場BOSS》嘅Angel之一添,人氣上升緊嘅佢亦憑外形清純而被封為新一代宅男女神。唔少網友就話Candy展現甜美笑容時,真係同陳妍希有幾分相似,又話有168cm高、長腿嘅Candy係「九頭身版妍希」。

「火辣版妍希」無綫藝員陳潔玲

至於無綫藝員陳潔玲(Christy),佢喺2012年參選香港小姐時已經有「翻版陳妍希」嘅稱號,當時唔少人都話佢同陳妍希似到十足十,有時仲會認錯佢係陳妍希添!不過,擁有33C驕人上圍嘅Christy就唔似陳妍希咁行密實路線,佢反而不時性感上陣,仲好大方喺網上晒性感三點式照,唔少網友都封佢做「火辣版妍希」,仲話佢性感得嚟又好girlfriendable!

「長髮妍希」落選港姐Kianny

而今年嘅落選港姐Kianny(李雯婷),樣貌清純標緻嘅佢參加首輪面試時已經備受關注,唔少網友發現佢嘅外形及氣質都似陳妍希而封佢為「長髮妍希」。受網民熱捧嘅Kianny之後傳出不少是非,有唔少網友話佢只有外形似陳妍希,但形象就同形象健康嘅陳妍希完全唔似喎!

網民有話兒:

NXXTY:黃家慰笑個下(嗰吓)真係幾似陳妍希,不過佢咁高,應該係九頭身版陳妍希!

CIXX:Candy(黃家慰)連星途都似足陳妍希,又係慢慢紅起黎(嚟)。

林宜XXXX:陳潔玲參選時好似被人叫翻版陳妍希,不過佢身材咁好,應該係火辣版先岩(啱)。

TANXXYI:陳潔玲超sexy,但個樣咁甜又好girlfriendable!

XXAKX:唔明點解Kianny係「長髮妍希」,佢只係外形似,本身形象係完全唔似囉!

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!