網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月7日 星期一

甄詠珊被罵正龜婆 嬲爆報警 甄詠珊,

甄詠珊坦言非首次遇上不老實的的士司機,奈何行業獨大冇王管。

甄詠珊被罵正龜婆 嬲爆報警

前組合Freeze成員甄詠珊昨日為車資問題而在微博怒轟的士司機,指平時40元的車資疑因司機兜路變成了79元,更聽到司機鬧她「正龜婆」,令她嬲爆並報警處理!

前性感女子組合Freeze成員甄詠珊,昨日在微博大動肝火,指前日被的士司機濫收車資,落車時更聽到對方鬧她「正龜婆」,嬲爆的她表示已報警處理。事緣,甄詠珊前日由太子搭的士往位於九龍站的圓方:「坐過無數次車費都係40蚊左右,但前日該程車資,收費錶卻跳至79元,車資多近一倍。」故質疑司機兜路。

自認平日EQ非常高的她在微博寫道:「非常極度超級爆嬲,簡直唔可以用嬲呢個字嚟形容,警就已經報咗......我一直唔敢出聲,因為驚畀人掉落車,所以一直忍,終於到咗我就講你兜路喎,唔好當我係遊客」之後她又再發文謂:「當我落咗車,我好清楚聽到佢鬧我正龜婆。嘩,你哋話我係咪要爆?」

甄詠珊前日被的士司機濫收車資兼鬧正龜婆,難怪她嬲到爆。(設計圖片)
  • 甄詠珊前日被的士司機濫收車資兼鬧正龜婆,難怪她嬲到爆。(設計圖片)
甄詠珊昨日選擇「自駕遊」免影響心情。
  • 甄詠珊昨日選擇「自駕遊」免影響心情。

辯稱有權揀路跟錶收

甄詠珊不但一連發了3則微博怒轟司機,更公開的士司機樣子及司機證,又將事發所拍的短片上載到網上。片中聽到甄詠珊不斷質問司機有否兜路,更表示司機不回答便不落車:「即係油麻地去尖沙咀要80蚊?你講呀,你有冇兜路?你講!」而司機則謂:「我唔需要答你呢個問題,我照錶收。」又自稱是職業司機,有權選擇行車路線,反指甄詠珊沒有出聲異議。甄詠珊即激動反擊:「你冇問我呀!」最後司機就拋下一句:「你投訴啦,你有咩可以去投訴,我打定張單同警察解釋!」

勸政府正視行業獨大

甄詠珊昨日接受本報電話訪問時,肯定對方不是鬧她「八婆」:「佢個嘴形都係龜字。」當日要去飲宴的她,驚會飲酒所以選擇不駕車而搭的士:「我都明白司機要搵食,但最大問題係態度,真係好嬲!所以今日(昨日)中午打電話報警。平時我揸車去圓方,係經彌敦道去塘尾道,但今次個司機係行界限街,跟住又再由海港城嗰邊轉去圓方!」而她今次將事件擺上網,是希望政府正視的士獨大問題:「我唔係第一次遇到。其實我都諗緊告唔告,唔係想罰佢啲咩!我都有遇過好嘅的士司機,落車有畀100蚊獎勵。」經過今次不愉快的士糾紛後,昨日甄詠珊選擇「自駕遊」,在微博分享於車內的自拍照留言:「無懼影響心情,今天自己開車!」



文:專案組

鍾意就快D Share啦!