掃呢頁CODE去手機

2015年9月22日 星期二

陳偉霆十八變 點解塊面會長咗嘅? 陳偉霆,





其他影片:>>






陳偉霆出道十幾年,佢個樣同Angelababy一樣,有好大轉變喎!

陳偉霆初出道嘅時候,同Angelababy拍迪士尼節目撻著。如果我唔同你講呢個係Angelababy,你一定以為係第二個女仔嚟嘅。佢嘅舊愛都仲好啲,勉強都叫認到呀,係肥啲囉。

之後陳偉霆加入SunBoy'z,MK味仍然濃郁,隻眼都係細細長長咁。就算自己跳出嚟獨立發展,個樣仍然未話有太大革命。陳偉霆之後開始拍電影,唔係早洩男,就係黑社會,戲路就定死咗,但係個樣就開始愈來愈多變化,瘦面、眼大咗、下巴亦都愈嚟愈長,面部肌肉仲要有少少僵硬。

同以前相比,真係差好遠喎,陳生? 唔通人紅咗就靚啲? 陳偉霆就喺大陸曾經回應過有關問題,大家聽下佢點解畫。佢話︰「好像我昨日只食了早餐,現在愈來愈瘦,是的,所以有時候我覺得讓人家說人家的吧,我自己知道是什麼事就ok。」如果真係冇整咪一口咬定話冇整囉,兜咁大個圈,即係想點唧?
鍾意就快D Share啦!