掃呢頁CODE去手機

2015年9月16日 星期三

黃宗澤:未獲無綫傾續約!黃宗澤擔心:死啦 無綫,黃宗澤,



黃宗澤笑言仲未獲無綫邀斟約,有可能畀公司拋棄。正一傻豬豬嚟嘅,點都唔輪到你

next 1/1 pre

黃宗澤想闖影壇挑戰自己。

next 1/1 pre

黃宗澤笑言個樣仲Young,可以做阿哥角色。

next 1/1 pre

黃宗澤直認同戴凱欣好少見面。

next 1/1 pre

黃宗澤大晒畫技。

next 1/1 pre

黃宗澤、王敏奕

next 1/1 pre

戴凱欣(資料圖片)

next 1/1 pre

胡杏兒與男友Phil(資料圖片)

next 1/1 pre

徐子珊(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人黃宗澤(Bosco)偕王敏奕出席服裝品牌活動,吸引大批粉絲於廚窗外圍觀。提到舊愛胡杏兒、好友徐子珊等紛紛離巢,說:「冇所謂去邊度都好,最緊要合作到就得,香港娛樂圈又唔大,都係一個圈仔,保持良好合作關係最緊要。」

恨闖影壇

有指無綫急召一班花旦小生加簽合約,Bosco笑道:「大把人啦TVB,捉都冇可能捉我呢啲年紀大嘅,係都捉王敏奕呢啲。佢話十年前讀緊初中,我十年前已經拍緊嘢,聽到都驚!(拍戲做人老竇?)我諗我個樣仲keep到,可以做阿哥嘅!」跟無綫剩一年約的他又笑指未獲公司傾續約:「死啦,咁公司咪唔睇我?可能公司拋棄我呀呢次!」問到是否恨跟子珊、杏兒一樣闖影壇?他說:「都想,演員想求新環境、挑戰同角色,公司都有同我傾電影,遇啱都會拍。」

與戴凱欣少見面

有傳對Bosco有好感的四洲太子女戴凱欣,近日覓得新歡上海金融才俊Justin,而Bosco與戴凱欣合資的糖水舖早前亦已結業,Bosco強調自己已經退股超過一年。問到退股原因?他說:「做生意唔係入股就退股。(合作唔愉快?)唔係,我對甜品冇講究。」並謂與對方關係良好,但坦承最近甚少見面,亦也未有過問戴凱欣的私生活。

望開餐廳分店

近年密密工作豬籠入水的Bosco,其經營「蠔吧」亦搞得有聲有色,他又直言想開分店:「成日拍戲都唔得閒,要花時間搵舖、跟裝修,再開至少要幾個月個人都喺香港。(同戴凱欣再合作?)再搵啦,咁多拍檔。」

大方送祝福予舊愛

至於杏兒屢傳與男友Phil結婚,Bosco說:「如果真嘅,呢啲係喜事會恭喜佢。」又自謂未有羡慕對方,媽咪未有催婚之餘,自己都不急於成家立室。

鍾意就快D Share啦!