網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月27日 星期日

徐子淇深夜晒事業線宣佈:就快生! 徐子淇,



以前就話,政府鍾意三更半夜認錯,或者發聲明,唔知係咪博報紙趕唔切見報等係想少啲人知咁啦。依家,輪到啲星鍾意夜麻麻發聲明,講下分訊咁。但除咗講分手,亦可以報喜,今次係千億新抱徐子淇。

為李家陀緊第4個金叵籮嘅徐子淇,預產期係十月,依家都9月底喇,真係分分鐘隨時push…今晚11點半,徐子淇突然於ig貼圖,話自己就生得喇(Ready to POP)!!!

之後徐子淇再貼一圖,分享準備再為人母嘅心聲,佢話:「好開心,喺製造一個小朋友過程我很開心,見到肚慢慢大係一個奇蹟,兩個身體喺同一肌膚之下,做媽媽係一個好值得嘅經驗,母親的愛是沒有其他愛可以比得上。」

之前徐子淇都係喺仁安醫院生,據知今次第四胎都係,不過李家公關就暫未回覆。

鍾意就快D Share啦!