網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月1日 星期二

楊千嬅:老公老竇齊撐廣州騷 低胸楊千嬅感動到喊 楊千嬅,千嬅



廣州開個場都咁多屋企人嚟撐,都真係幾值得開心。

next 1/1 pre

左起:丁子高、千嬅爸爸和千嬅弟弟

next 1/1 pre

千嬅換上多套歌衫,歌迷大飽眼福。

next 1/1 pre

當中千嬅更以Deep V長裙獻唱。

next 1/1 pre

呢套就大露背。

next 1/1 pre

好友梁漢文任特別嘉賓,令千嬅又驚又喜。

next 1/1 pre

二人更在台上影Selfie。

next 1/1 pre

歌手楊千嬅上周末假廣州體育館圓滿成功,全場爆滿。千嬅在台上兩度眼泛淚光,而表演嘉賓梁漢文(Edmond)驚喜現身與千嬅合唱嗌交歌《滾》,兩人笑言唱畢有虛脫頭暈現象,之後千嬅更用自拍神器與Edmond和觀眾selfie,全場勁high!

獲老公丁子高、爸爸和弟弟專程現身捧場的千嬅,一出場就連唱《勇》、《狼來了》和《小城大事》等金曲,她說:「有啲歌迷同我一齊成長就知道我參加新秀出道,今年已經20周年。但亦有唔少歌迷首先接觸我嘅電影,以為我主要拍戲。最近有個靚仔搵我合照,影完佢竟然話:『我媽咪好鍾意你架!』媽咪?……唔緊要,都值得開心嘅!」

大笑姑婆千嬅亦有感性一面,她為了演唱會要延期向觀眾致歉,說:「真係好抱歉,之前大病,當時連自己咩病都唔知,淨係不停咁發燒。好多謝你哋支持,幾乎冇人退票。」她又坦言是《野孩子》歌詞中的主角,強忍淚水說:「好多謝屋企人,爸爸弟弟和老公,佢哋造就咗我呢個人生,點解媽咪今日唔嚟?其實佢好偉大,佢要幫我睇住Torres!希望快啲繼續去開騷,帶埋囝囝同媽咪嚟!」

特別嘉賓梁漢文在「安哥」時段出場獨唱《七友》,全場哄動,然後他與千嬅合唱嗌交歌《滾》,兩人唱到非常入戲,事後兩人異口同聲:「嘩,原來唱呢首歌咁傷氣,唱到虛脫頭暈呀!」之後千嬅拎出自拍神器與Edmond台上selfie影埋觀眾,不過她顯得雞手鴨腳勁搞笑,最終成功大合照,全場歡呼!

鍾意就快D Share啦!