掃呢頁CODE去手機

2015年9月14日 星期一

隔三個鐘餵一次奶 徐若瑄呻唔夠瞓 徐若瑄,



李V寶大個啲就唔使餵咁密,Vivian你要加油撐落去呀!

next 1/1 pre

Vivian個樣真係好唔夠瞓啵。

next 1/1 pre

母愛果然偉大!台灣女神徐若瑄(Vivian)上月13日剖腹誕下「李V寶」,最近接咗囝囝返屋企嘅佢,就算坐月都依然親自照顧囝囝,絕不假手於人!而一向有喺網上分享湊仔心得嘅Vivian,今日凌晨就突然發長文大談當中嘅辛酸,成為「母乳媽媽」嘅佢自爆依家每隔3個鐘就要起身餵囝囝,搞到每日都唔夠瞓同休息咁話,不過Vivian話為咗囝囝,就算幾辛苦都會堅持落去,真係廿四孝媽媽呀!

Vivian仲上載咗囝囝瞓喺佢身上嘅溫馨合照,並留言話:「每3小時就要哺乳1次的日子,無論擠或親餵、基本上前後準備+收拾也已1小時,嚴格上來說,最長睡眠時間只有2小時!大家不是都說坐月中要多喝湯湯水水、多睡覺奶水才會多嗎?再加上必須要吃Lunch、Dinner、處理一些寶寶事衣物、也要跟女兒&老公聊聊天⋯等,這、這種節奏,做完這些就算我練會立刻昏睡法、也根本沒剩什麼時間睡覺、我想我已經進入休想睡飽的日子了,媽咪們妳們太強了!敬女人!兒子,只要你健康就好,拼了我!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!