掃呢頁CODE去手機

2015年9月9日 星期三

野外活動】嫌周子揚無錢? 何父: 冇乜意見 周子揚,





其他影片:>>






何傲兒話︰「其實公司同屋企人都無話唔俾我拍拖….只不過係….」

一直傳何傲兒老豆眼角高,揀女婿要好有錢,所以介紹自己個女俾林建名識,等林unlce可以介紹更有錢嘅男仔俾阿女。就算周子揚係有錢仔都好,亦都睇唔上眼。自己個女同周子揚見面,都要匿埋係架車入面,咁樣何Uncle點睇囡囡同周子揚拍拖?

何父一聽到「拍拖」二字,佢就話︰「但係,嗱! 拍拖我又唔敢講係咪用呢個名字,拍拖。」聽uncle呢一句,對於周子揚同何傲兒拍拖,都係非常抗拒。咁Uncle你有冇俾壓力個女呀?  佢就否認有俾壓力個女。至於有冇反對佢哋拍拖,何父話︰「呢件事我冇common(應該係comment),(嫌Vincent唔夠多錢?)點為之多錢,終歸個女咁大,佢都有自由。」
鍾意就快D Share啦!