掃呢頁CODE去手機

2015年9月23日 星期三

香港夜場女歌手 :我係唱歌 唔係俾你摸





其他影片:>>






香港酒吧已好少有 Live Band 。上星期 ,《壹》仔就同一個喺夜場唱歌嘅女歌手傾偈,分享當中苦與樂。佢叫做 Jo Jo,今年二十五歲,已經唱咗兩年。

佢同《壹》仔講 ,十五歲出道做靚模 ,之後被經理人推薦登台唱歌,繼而成為夜場歌手,「講到底,係酒廊唱歌,其實為咗掌聲,每唱完一首歌我希望得到掌聲。」她享受被眾人注視欣賞,「現場反應係正好多,滿足感大啲,登台同唱現場幾相似,啲人覺得你好聽會即刻俾反應、拍掌,甚至跟住一齊唱,成功感大好多。」

點解唔簽大公司?佢謙虛話希望練好基本功先。不過佢又覺得香港樂壇再難救,「電視見到的全部都係靠包裝,靠好多野堆砌到好靚,但我地冇太多資源包裝,我地真係唱現場,一錯就冇架喇,所以我覺得地下歌手真係用表演嚟磨練自己,每一次表演都要係最好。」

在夜場做歌女一點也不易,間中被一些扮「無知」的客人抽水,「有啲攬下腰,搭下膊頭都有,(難受嗎?)都會難受,我會覺得,雖然我係呢啲地方唱歌,唔代表我係要俾你摸嘛,我唔係嗰啲女仔,我係一個歌手,會覺得有少少不受尊重囉,都唔開心㗎」但食得鹹魚抵得喝,唯有執生走位避開。幸好經理人每晚旁住,而且酒廊消費較貴,中產熟客居多,一般都好禮貌。

不過話說回來,Jo Jo都希望有一日能夠唱屬於自己嘅歌,而非唱別人口水尾,所以她正在積極學做DJ打碟及跳舞,為機會來臨前作好準備。

撰文 :羅鈺歡

攝影 :金文
鍾意就快D Share啦!