掃呢頁CODE去手機

2015年9月18日 星期五

「咪神」DaDa做娘娘 召集三兵陪飲陪食 DaDa,高海寧,咪神,梁政珏,陳婉衡,陳靜,



身為「娘娘」嘅DaDa要人陪,三位「兵」有如車輪轉咁傍到實。

next 1/1 pre

擁有34E澎湃上圍嘅DaDa,加上有甜美樣貌,要收兵無難度。

next 1/1 pre

出動價值500萬勞斯萊斯管接管送,一睇就知1號「勞斯男」係有米兵

next 1/1 pre

出席完活動嘅DaDa同「勞斯男」去食飯,叫得「有米兵」就梗係要去高級餐廳

next 1/1 pre

為咗低調,DaDa先行去攞位。

next 1/1 pre

相隔數日見DaDa同2號「紋身男」一齊步出香閨。

next 1/1 pre

真係好大個紋身架。

next 1/1 pre

DaDa去到演藝學院先行落車。

next 1/1 pre

邊行邊撳電話,DaDa同紋身男繼續玩短訊。

next 1/1 pre

原來約咗朋友睇表演,不過遲到嘅DaDa搞到女友人嬲嬲豬。

next 1/1 pre

再隔幾日見DaDa同3號「大鼻王力宏」,二人一齊從DaDa香閨步出。

next 1/1 pre

兩隻手都抽滿嘢嘅「大鼻王力宏」盡顯強勁嘅手臂。

next 1/1 pre

DaDa落的士手執銀包,相信係畀完錢,久唔久照顧吓啲「兵」,唔怪得之可以收埋收埋咁多

next 1/1 pre

「大鼻王力宏」甚有風度,入大廈前幫DaDa頂住度門,仲含情脈脈咁望到實,真係堅冧。

next 1/1 pre

「大鼻王力宏」其實好專一,追隨娘娘一年之餘,連頂帽都戴咗一年。

next 1/1 pre

現年26歲「咪神」陳靜(DaDa)去年被《好報》踢爆撻着貌似王力宏的六呎大鼻猛男,但「兵」又豈止一個,最新一期《好報》拍得DaDa上月底開始被發現十日內三度「閱兵」,勇戰三種不同口味猛男,認真犀利!

1號「勞斯男」

上月23日下午,DaDa在數碼港出席活動後,乘出租的七人車返回大角咀寓所。直到晚上7時許,一輛價值逾500萬元的勞斯萊斯房車「兵臨」她的寓所樓下等候,只隱約見車內坐着一名男子。不消幾分鐘,活動中穿得靚靚的DaDa換上一身便服,頭戴Cap帽落樓,直奔勞斯萊斯方向。

拉低帽慌死被發現

臨上車前,DaDa刻意拉低Cap帽兼遊目四顧,慌死被發現,司機見狀即拿拿臨開門,她亦不由分說跳上名車,直奔尖沙咀一個商場。抵達後,DaDa先行落車,刻意與「勞斯男」前後腳,直上商場頂層一間高級食肆開餐,食到打烊仍未見離開。

翻查車輛登記,該輛勞斯萊斯的車主家住馬鞍山一個公共屋邨,堪稱公屋富戶,身之份神秘的「勞斯男」,似乎是借用司機名字登記。DaDa收「兵」名單再添一員猛將,不得不跟她寫個服字。

查實DaDa早前公開講過現時有「發展ing對象」,但拒絕公開對方身份,全因希望讓愛苗健康成長,還自爆已有做媽媽的衝動,又指懷孕的女人最美。如今DaDa對象又豈止一個,不夠一周又有勇「兵」登場。

2號「紋身男」

上月30日下午2時許,DaDa離開寓所準備出街,隨後驚見一名又高又瘦的潮男由其香閨大廈步出,赫然發現該潮男頸後有大撻紋身,還跟DaDa一樣戴上Cap帽襯到絕!「紋身男」一直跟隨娘娘身後,未有刻意走近,DaDa則一早Call定的士,極有霸氣自己開車門先行上車,「紋身男」亦步亦趨跳上的士,跟伊人排排坐離開大角咀。

邊啜邊玩手機冧仔

的士過海到灣仔演藝學院,DaDa先行落車,「紋身男」則乘原車離去。啜住飲品的她落車後如沐初戀,甜笑喪撳電話跟「紋身男」玩短訊,顯得依依不捨。玩完一輪電話都未肯離開,原來DaDa一早約定女友人到演藝學院睇騷,但她卻遲到,連女友人都等到有點不耐煩,見到她時略有微言。

3號「大鼻王力宏」

「收兵」最高境界是「兵」不厭詐,見完「紋身男」的DaDa玩翻兜,再度相約曾多次造訪其香閨的「大鼻王力宏」。本月2日,「大鼻王力宏」現身DaDa寓所,士別一年依舊強悍,未知DaDa是否特別喜歡他頭頂的黑色Cap帽,一年後都未換過。「大鼻王力宏」穿上背心露出一雙麒麟臂,左手拿着Gas爐,右手則抽着打邊爐食材,渾身是勁,DaDa則只拿着蛋糕盒,造型跟男方一白一黑,相映成趣。

講笑話喪氹娘娘

的士已在DaDa樓下等候,兩人默契十足上車到半山的朋友家打邊爐開P。儘管「大鼻王力宏」一抽二抽,但仍不時溫馨提示DaDa行斜路要小心,又講笑話喪氹伊人,逗得她心花怒放,甜笑報以對方喜悅的目光。臨入閘上樓前,男方兩手雖忙,但仍甚有Gentleman風度開閘讓「娘娘」行先,DaDa自然冧爆。

自今年6月自爆有拍拖對象後,DaDa不時在微博晒好心情,除了不時分享姊姊的B女照母愛大發外,又指自己的心態已改變,變得知足常樂,更上載靚相指自己有個「幸福的假期」,養「兵」千日用極唔完,梗係幸福

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!