網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月14日 星期一

徐子淇就快生 孖囡囡着DG母女裝晒溫馨 徐子淇,





其他影片:>>






千億新抱徐子淇o依家陀住第四胎,傳佢預產期喺今個月底,佢今日又喺ig擺了張新相,仲有埋囡囡一齊着意國品牌Dolce & Gabbana今個秋冬季,主題講家庭嘅嘅母女裝,形容自己同女兒是「Twinsie」,佢留言:「囡囡堅持要同我襯同一條裙同頭箍。」

已有兩女一仔嘅子淇之前已講過生埋今胎就收得工,不過相中子淇腹部就未有顯着隆起,估計張張相應該係幾個月前影落,而長髮嘅囡囡就低頭入鏡玩意境,未能睇清楚佢五官,兩母女齊齊扮twins真溫馨。

子淇同囡囡齊齊扮twins,巧sweet!(徐子淇Instagram) 子淇同母囡囡齊齊着Dolce & Gabbana秋冬裙,個肚唔係好顯。 (徐子淇Instagram) 之前去農場。 (徐子淇Instagram)
子淇已有兩女一子。 (徐子淇Instagram)
鍾意就快D Share啦!