掃呢頁CODE去手機

2015年9月10日 星期四

得Eason先有! 買咖啡送笑哈哈 Eason,陳奕迅,





其他影片:>>






頭先先講完,陳奕迅(Eason)連去3間大銀行傾嘢,間間收晒工,都肯開返門招呼佢,尊貴待遇,又點止銀行。

上星期3(9月2日),Eason去銀行之前,先去跑馬地Starbucks買杯咖啡醒醒神。Eason其實好似榴槤,憎佢嘅人,就會話佢係黑面神,又口沒遮欄,鍾意佢嘅人呢,就會覺得呢啲叫真性情,你識條毛咩!店內呢三母子,明顯屬於後者,喺Eason等咖啡沖好嘅呢段時間,猛咁撩佢傾偈,而Eason亦好歡迎,臨走前仲講多兩句先走,咁吹得,唔怪得約咗銀行都遲到

鍾意Eason嘅,其實仲有一位,就係Starbucks嘅店員。店員喺咖啡杯身mark低你飲咩,正常,有埋客人個名,都正常,但如果再加埋「哈哈笑」公仔,相信就同銀行閂門招呼一樣,得Eason先有!
鍾意就快D Share啦!