網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月29日 星期二

再戰F5!麥當娜港騷宣布加開一場! 麥當娜,



娜姐港騷終於宣布加場!

next 1/1 pre

主辦單位於社交網站公布加場細節。

next 1/1 pre

台灣都加開一場!

next 1/1 pre

美國樂壇天后麥當娜(Madonna)明年2月17日來港於亞博開騷搞到全城一票難求,「黃牛」更將門票瘋炒到$128,800一張,主辦單位今日終於公布加開2月18月一場,粉絲可以準備再戰F5!

是次加場如上場分階段購票,娜姐歌迷會官網會員如上次一樣最先訂票,只要俾20美元就可於10月1日率先搶飛,第二階段就有Citi信用卡客戶,可於10月5日早上10時至10月7日下午5時預訂,第三階段就到1O1O客戶於10月8日早上10時起以熱線2988 1010訂購門票,到最後為公開發售,日期就為10月9日早上10時,與上次一樣,粉絲可於網站www.hkticketing.com及熱線31288288買飛,娜迷加油!

至於同樣一票難求的台灣場日前公開發售15分鐘就售罄,主會今日亦公布加開明年2月6日一場,連同2月4日一場,與香港一樣開兩場!門票同分10月1日歌迷會官網會員優先訂購,信用卡客戶購票就於10月5日、公眾就可於10月10日齊齊搶飛!此外,明年2月6日正為農曆年廿八,粉絲可以同呀媽講定到時唔得閒洗邋遢喇,要同娜姐過節呀!

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!