掃呢頁CODE去手機

2015年9月2日 星期三

毒男流口水 司徒夾帶孖女神下水 [FACE - 432] 女神,司徒夾帶,MF,



同美棋 BB玩水,相信係唔少毒男嘅夢想,可惜呢啲機會只有司徒夾帶擁有!

全知言

毒男流口水 司徒夾帶孖女神下水

夏天一向都為大地帶嚟美女,連一向愛抽水嘅司徒夾帶,最近都同成班美女包括美棋 BB、譚杏藍、阿蛋同埋 Hunny一齊落水玩,真係隔住個 mon都 feel到繽紛,可惜班宅男都係只能恨到流牙血!

原來司徒夾帶就係想班毒男葡萄,佢話:「我拍呢個水運會,就係想班毒男知,喺夏天係要出外,要落水嘅,唔好再收埋自己喇,就算你要補習都一定有時間嘅,專登等暑假完咗先上,等佢哋後悔。」師傅,如果大家有你咁多女圍住,邊個都唔會自閉

Hunny身材都唔弱,可惜當日包到冚,連司徒夾帶都話:「佢用嚟搞笑嘅啫,點都贏唔到美棋 BB㗎」

𡃁模阿蛋 34D身材好難遮得住,呢件泳衣叫做保守喇,但都有強勁事業線!

司徒夾帶(紅圈)聯同多位網絡女神一齊拍下水禮,星期三就有預告片睇,想睇全片就要等星期五或六喇!

即時報料

有料、有相、有片即刻 send?

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!