掃呢頁CODE去手機

2015年9月9日 星期三

馬震再床戰 黎明閱「冰」唔使敬禮 [FACE - 433] 黎明,MF,



#范爺#魔鬼胸

范冰冰拍戲一向唔錫身,由早年同梁家輝套《蘋果》、《武媚娘傳奇》到《楊貴妃》,都好肯露㗎!

貼圖區

馬震再床戰 黎明閱「冰」唔使敬禮

上星期四( 3日)慶祝抗戰勝利 70週年,多日假放之餘,仲有得睇令人好滾動嘅閱兵儀式。

唔少藝人校啱時間落鞋油,擺晒敬禮 pose放上微博,保證繼續為人民幣服務。從來唔玩微博的黎明,喺新戲《王朝的女人•楊貴妃》入面做皇帝,都有閱「冰」儀式!

不過唔係檢閱千萬大軍,而係飾演楊貴妃嘅范冰冰!留意返,香港版一刀不剪保留馬震、洞房等超激場面,仲有范爺肉搏黎明,一定好睇過封胸大頭版嘅《武媚娘》!

#冰冰#高潮樣#真嘅一樣

冰冰肉緊到瞇眼擘口,仲箍到黎明實一實,唔知黎明拍嗰陣忍唔忍得住呢?

#范爺#魔鬼胸

呢場床戲唔係一閃即逝㗎!兩人不時會換吓姿勢,男上女下女上男下輪住嚟!

#父子爭女#亂倫

冰冰最初係王子吳尊嘅老婆,後來吳尊為咗太子之位將冰冰送俾老豆,咁搞法,黎明咪即係着個仔舊鞋?

#燒錢#屈機班底

電影的幕後班底強勁,導演有張藝謀,又有張叔平做美指,單係製作費已高達 2億人仔!

連彈琴都要晒北半球,唔怪得 cool爆嘅黎明最後都對冰冰不能自拔

新戲 9月 10日上畫,冰冰校啱時間成隊兵咁嚟香港濕平,係咪另類宣傳嚟㗎?

採訪、撰文:娛樂組

鍾意就快D Share啦!