掃呢頁CODE去手機

2015年9月9日 星期三

擁廿間鋪貼錢做奀星 王友良:俾人激親就真係輸! [FACE - 433 - 專訪] MF,



真人騷

擁廿間鋪貼錢做奀星 王友良:俾人激親就真係輸!

「當你見到天上奀星,可會想起我?」

其實唔係又走番出嚟唱咗首中文版小丸子〈幸福的開始〉,請咗因為寫真風波收埋自己一個月嘅 Celine妹妹合拍 MV,我又真係未必醒得起王友良。未必因為佢係最奀一個,而係這些年做經理人、代理動漫產品活動、開鋪搞時裝,轉行也撈得太風生水起,我實在想不通他怎麼還念念不忘那個明星夢,又要貼錢買難受走返嚟做奀星。

約了他拍照,想見識一下事業有成的王友良,拍攝地點他給了我好多選擇:「我金鐘同觀塘都有寫字樓,或者你都可以去鋪頭影,就美麗華商場啦,今次首歌同小丸子作者櫻桃子合作,嗰度有啲大型小丸子公仔!」有鋪有寫字樓,你以為好威?實情來到美麗華,精品店用來拍照不太適合,王友良說帶我看看其他選擇……唔係一個,而係同一間商場內仲有六間鋪囉:「我𠵱家全香港有十幾間鋪,今年年尾啦,預計會開到二十間。」想當年取笑他是「友良神」的那班鍵盤戰士肯定沒想到有這一天吧?王友良明星夢發過、在日本上智大學學過的國際商務亦能學以致用,如今閒閒哋搞個商場龍珠騷幾百萬上落,大把銀彈支持自己又返嚟繼續發明星夢。

都係嗰句,做生意一呼百應養活緊百幾人,為乜貼錢做奀星俾人笑?

「啲人笑我奀星,我係都唔俾人激親,輸嘅咪就係佢哋囉!你叫得我做奀星,即係都有幾個人識、都娛樂過一班人啦?咁負能量搞咁多嘢去笑人,不如化做原動力做啲嘢先啦。我份人就係咁樂天,我信就算落咗幾耐雨都好,只要我行得出去拍嘢就一定會藍天白雲出太陽!」

其實我想做月野兔男朋友

點解仲可以有時間出新歌?

呢幾年做幕後、做製作,離音樂越嚟越遠。雖然工作都係動漫、 Fashion、潮流嘢,都係自己最鍾意,但係……我年年都有啲登台、演唱工作,咁啱舊年聖誕完全掂唔到音樂,突然間覺得好想唱歌。我唔理啲人係唔係淨係覺得我想發明星夢,其實我真係由細到大鍾意唱歌,𠵱家返日本一個星期,都起碼有三日係走咗去唱……

一個人?唱卡拉 ok?

係呀!一個人,唱三個鐘!冇人爭咪不知幾開心。呢排我好鍾意唱〈 Let it go〉、鍾意《 Frozen》啲插曲……我開頭睇佢係為咗做嘢,睇完超 suprise,俾啲小朋友知道,呢個世界無白馬王子,一見王子就中個頭埋去,可能係陷阱嚟㗎!同埋個 true kiss係姐姐唔係王子,最錫你嗰個真係屋企人,未必係個王子囉。

分別喺邊?鍾意唱歌點解要做歌星,唱 K唔夠咩?

雖然我都鍾意 cover人哋嘅歌,但都想有自己歌㗎。

你𠵱家有幾多重身份?

經理人啦,小丸子同好多動漫代理,我有做時裝、年尾會開到第二十間鋪頭,設計服裝,亦都寫緊本新書,都係關動漫事。我嘗試唔用宅男嘅角度睇動漫迷,我做《小丸子》、做《美少女戰士》,係現代同集體回憶去睇。點解我可以做咁多嘢都咁放,我想話,影響我最深遠都係啲動漫。嗰種不屈不拗、遇強越強嘅精神,等於我傾《美少女戰士》啲人話難傾、等於做生意咁忙啲人話我冇可能仲唱到歌,唔係吖,我一樣做到。難安排咪瞓少啲覺囉,我日日七八點起身,傾嘢做嘢做到兩三點,睇你有幾想做、點安排啫!

都係因為瓣數多搵到錢,所以仲支持到你唱歌興趣?

咁唔係蝕,但一樣唔係搵好多,每個生意來往,你當啱啱喺東港城搞個龍珠騷,幾百萬嘅生意,但係我支出都幾百萬,未埋數我最終未知蝕定賺,起碼我做呢個活動做到自己都唔捨得。

你係咪好似古天樂、葛民輝一樣,有個倉攞嚟擺玩具?

我香港有地方、日本有地方,都好多地方擺嘢,我日本間屋主要都係美少女戰士,龍珠就少啲……

一個男仔屋企全部係美少女戰士,你唔覺得乸型咩?你肯定你係鍾意女仔?

我肯定鍾意女仔,我唔同啲人,唔係想做美少女戰士,我係想做美少女戰士嘅男朋友!呢個好唔同你明唔明?

你喺日本留學讀乜嘢?

我喺上智大學讀國際商務,又係 Avex學咗唱歌、跳舞,亦都學咗音樂商務,再讀咗一個 promotion and planning課程。

揀科升學,屋企人有冇俾意見你?

初頭媽咪好反對,佢喺美國讀大學,都想我去歐美升學。點解會揀日本呢?嗰陣時真係唔興,我同佢講我讀得英中,仲點解要去英語國家?點解唔去其他國家學一門新嘅語言返嚟?到時我嘅競爭力一定唔會差得過英美國家嘅大學生……另外我用咗一個好重要嘅理由說服佢,就係我喺日本讀書,佢探我都易啲嘛!

轉咗去讀音樂?佢會唔會更反對?

反而唔係喎,佢不嬲知我鍾意唱歌。

逼自己狠心真係好酸

父母都係呢一行(父親王戎是邵氏武打明星,母親郭敏明是邵氏導演),有冇同你講過應唔應該入呢行?

我同爸爸好多偈傾,但佢對我入呢行反而冇乜意見。我媽媽都係一個新潮媽咪,我𠵱家做緊嘅嘢佢都俾好多意見我,好似今日襯衫嚟做訪問,佢都叫我戴耳環!細佬𠵱家都同我一齊做 fashion,佢對內我對外。入呢行唔同以前,發明星夢,你有冇諗過頭幾年可能冇收入先?

你有冇試過冇收入?

我好彩啲,一入行簽 TVB做《無間音樂》主持,一個星期幾個騷,都有成萬蚊人工。嗰份工係介紹日本音樂,我都唔係就咁有得做,都要 casting㗎!唔係差,但係我都想轉做歌手,轉營簽恒藝亞洲,又好彩有少爺占同阿奴俾我做是《日本人橡膠龜》。算係穩定……當然收入唔夠我啱啱讀完大學多。

大學畢業你係做?

我喺日本做稅務會計, KPMG係全球 big 4會計公司之一,嗰陣人工好高,差唔多三十萬 yen月薪,仲有 bonus,每年出十六個月糧,梗係好使好多,初初返嚟係唔慣,不過都肯定過萬……後尾做歌手,收入都算 ok,恒藝老闆好錫我,但好可惜,我換咗幾個經理人都合作唔到……

點解合作唔到?

我自己好有想法,佢哋做娛樂圈嗰套太傳統:長頭髮香港觀眾唔受、唱歌一定要派台……我嗰陣時已經唔同意呢一套,𠵱家證明的確唔係一定要呢套。啱啱開始,叫我剪短頭髮、白恤衫,我真係好唔明。我嘅 image代表咗自己,你搵人幫我設計一套,我仲點 present自己?最離譜將我同木村乃(大家仲記得?)塑造到情侶檔一樣,後尾仲叫我不如試下真係拍拖……冇可能!絕對冇可能。最後點解要走、點解要搞自己經理人公司,我就係想證明俾佢哋睇,我嗰套其實 work。

有冇拍拖最近?

今年年頭打後無拍拖囉,真係太忙。佢唔係幕前,無謂講太多。同我首新歌一樣,我等緊一個命中注定嘅人,我信㗎,轉角遇到愛嗰套。

拍過三次拖,有冇一個呢?覺得係命中注定?

有!初戀嗰個日本女仔,我哋拍咗拖四年,𠵱家,佢結咗婚有埋小朋友嚕……

命中注定點解會分手?

佢爸爸唔鍾意外國人,佢變咗磨心……同埋嗰一刻我仲喺日本讀緊書,佢就要去美國升學,我唔可以叫佢為咗我放棄學業。

咁分手時傷唔傷?有冇寫「沒有常在心的日子」?

佢去咗美國,而提出分手嘅係我,我仲咁做對佢唔公平……其實好辛苦嘅,明明你好關心佢、錫佢……知佢啱啱去美國,各樣都唔習慣,想同我傾……但呢啲嘢我要逼自己全部都唔做得,一定要狠到心落嚟。好酸㗎……嗰一下……

最後呢?

最後我哋仲有聯絡,連佢先生向佢求婚時都有問過我意見,大家一齊度條橋出嚟……我以為我放得低,但到佢結婚嗰日我又唔肯定,最後選擇冇出席個婚禮。出面可能以為我愛蒲又花弗,其實講出嚟冇人信,我唔食煙唔飲酒,一年為應酬都飲唔夠兩啖酒,完全接受唔到一夜情,所有時間都用嚟做嘢,從來唔會搞辦公室戀情。我淨係飲水同烏龍茶,咁大個人連咖啡同汽水都冇飲過,試過㗎,有個人同我分手,因為我唔夠壞……我唔明。

我係日本通 唔係奀星

其實好多能耐,做得好,點解係要做奀星?

我唔介意,做呢行就係咁,入行前都俾人踩過啦……想當年我喺學界活躍,我都知好多人憎我、覺得我發明星夢。我一間男校搵十間女校 join school,人哋梗係討厭我,但我好 proud of我做得最好。結果出到街,有次無嗱嗱人爆粗鬧咗成程地鐵。我入呢行,爹哋媽咪唯一早灌輸我,就係行得出嚟舞台,就預咗有正負兩面,我一早有心理準備。我以前做嘅嘢成就咗𠵱家嘅我……我好記得當年做咗個訪問,《 Yes》記者問我大個想做乜,我講咗好多嘢:歌手啦、記者啦,教書啦、時裝、生意、設計……佢話冇可能。我好開心,𠵱家咁多樣嘢我都做齊……

書你都教過?

我返過中學教兩個月中一至中四英文,我係 Mr Wang嚟㗎,有班學生喺度㗎!做記者都試過,代表 TVB去日本做訪問,幫雜誌寫連載……當年個記者話冇可能做到嘅嘢,我真係樣樣做得到。

唔怕俾人叫奀星咩?

俾嗰啲人激親,輸嘅咪就係自己囉!睇完唔激氣,輸嘅係佢哋。我做嘢唔係叻,係真係勤力,你嗌得我做奀星,係唔係都有啲人識呢?我行出嚟係日本通,喺日本通呢個領域,我唔覺得我奀囉!啲人搞咁多嘢數人係負能量,我唔係,我份人就係咁樂天,我信落咗幾耐雨都好,只要我行得出去拍嘢就一定會出太陽……而事實真係咁喎,三個禮拜前我喺日本,天氣報告明明落足一星期雨,我落火車唔夠五分鐘,就真係藍天白雲出太陽!

你信自己可以帶嚟太陽?咁真係正能量到一個程度!

真係㗎!做娛樂圈就係要娛樂人,以前有人嗌我奀星嗌得咁開心,都叫做真係娛樂咗一部份人吖!𠵱家做動漫更加係,好多人行埋嚟真心多謝我幫佢完咗一個童年夢想,我覺得我成功咗喎。

好多人話你有個有錢老竇在先,你覺得成功首先要有乜嘢?

我好唔覺得係因為老竇囉,首先你要有夢想至有原動力,如果唔係,你爹哋有幾多錢都好、送你去邊度讀都好,一樣唔會做到啲咩出嚟!咁多投訴咁多怨氣有咩用?唔滿意點解唔讀好啲書將來從政做政府?所以我特別欣賞十優港姐就係咁解,佢話佢終極目標係從政,而最快令人聽佢講嘢,無嘢快得過選港姐!

說好的太陽呢?

王友良話只要佢想,就一定會出太陽。三個星期前去日本度假,佢話放假一定要有藍天白雲,唔理天氣報告一意孤行去海邊,結果真係出太陽喎……

你講到咁,出邊又落緊雨,我冇理由唔帶你出街行一轉㗎!結果呢?太陽呢?佢話:「你承唔承認,啲雨真係細過頭先好多先?」

啲雨係唔係因為王友良而細唔重要,重要的是這個人真的以為他可以帶來陽光,這就是能耐。

我都冇諗過仲可以唱歌。《蘋果日報》圖片

一個商場騷幾百萬上落。

關楚耀啲嘢我唔講嚕。

我一直等緊我嘅月野兔。圖片

我喺學界已經成日俾日踩。

喺日本學嘅嘢全部學以致用。

撰文:朱小博

攝影:范仲良

鍾意就快D Share啦!