掃呢頁CODE去手機

2015年9月20日 星期日

FFx三女來自單親家庭 Ceci母患癌 崩潰哭訴坎坷身世 癌,FFx,





其他影片:>>






本地跳舞女子組合FFx近日憑一首900蚊廉價歌曲《Sugar Baby》MV,5日內在YouTube吸超過110萬點擊,負評近3萬,被網民恥笑騎呢兼粗口問候。前日FFx接受專訪,原來在笑聲背後是一段段的坎坷故事。Shirley小時候因父母異離而入住兒童之家,中二要半工讀;同樣來自單親家庭的Ceci和Christy,前者母親患癌,後者從小做兼職以減輕返兩份工的苦爸爸,四女越講越崩潰,齊齊爆喊。

新聞連結:

【FFx登陸蘋果1】過百萬點擊要付出代價 Shirley:每樣嘢都得來不易 ( http://goo.gl/Ll9O6v )

【FFx登陸蘋果2】Ceci母親患癌壓力爆煲 : WhatsApp講粗口叫我「收啦」( http://goo.gl/cSntt7 )

【FFx登陸蘋果3】16歲Christy夠硬淨 畀人鬧都仲識笑 ( http://goo.gl/X4sB7H )

(攝影:陳志嵐) (左起)Christy、Shirley、Ceci和Mizaki講到坎坷身世及近日負評時,忍不住崩潰落淚。
FFx四女一條心,經過今次感情更加深厚。
鍾意就快D Share啦!