網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月7日 星期一

陰功豬!女團GFRIEND 4分鐘表演仆足6次



【韓流】陰功豬!女團G-Friend 4分鐘表演仆足6次

2015-09-07 19:06:00



G-Friend前日表演時因天雨關係跣腳仆咗六次,Yu Ju一個仆足五次。

今年一月出道嘅韓國六人新女團G-Friend,前日於江原道出席SBS舉行嘅公開演出時,因天雨關係令舞台積水,G-Friend表演《Me Gustas Tu》時喺舞台上一共跣腳跌足六次,令不少粉絲表示非常擔心。

由於落雨令舞台濕滑嘅關係,即使G-Friend已穿上波鞋都跣腳,全員於表演中一共跌倒六次,當中主唱Yu Ju就跌咗五次,令粉絲擔心佢嘅傷勢。不過G-Friend表現專業,即使跌倒都立即爬起身繼續演出,更展現活力跟甜美笑容,令現場觀眾非常佩服。

表演結束後,粉絲都表示不滿,直斥主辦單位無視新人嘅安危。而Yu Ju於表演後就喺網上報平安,表示自己狀況很好,叫粉絲們唔好擔心。

其實除咗前日於舞台上跌倒六次外,G-Friend亦曾於其他音樂節目上發生過舞台失誤嘅事件,只不過前日係最嚴重一次。













成員Sin B亦仆咗一次

鍾意就快D Share啦!