掃呢頁CODE去手機

2015年9月10日 星期四

超趕時間! 鍾楚紅ifc急急腳換褲 鍾楚紅,





其他影片:>>






鍾楚紅平時鍾意去行藝術展、研究插花,以為佢歎開慢板,個人一定「咪咪麼麼」,原來急起上嚟,佢可以同金鐘站啲市民一樣咁快!

日前,紅姑成支箭咁衝入ifc,快到我哋影都影唔切,佢一入去間賣運動服裝嘅鋪頭,就即刻捉住Sales姐姐,似係想換貨。為咗慳時間,Sales姐姐去拎貨,紅姑就去收銀counter度改單,睇得出佢真係幾趕時間架,成日周圍望睇吓Sales搞掂未,又嘴郁郁好多嘢諗咁,不過,趕還趕,紅姑依然好有禮貌、好好笑容。佢拎住條新褲,急急腳走去拎車嗰陣,仲有同《壹》仔笑一笑架!Edit

見親紅姑,無論係落雨等車,抑或俾人影到真空shopping,佢都依舊好好笑容,相比某啲明星一見鏡頭就黑面,真係好大分別囉。嗱!我唔係講緊楊千嬅呀!
鍾意就快D Share啦!