掃呢頁CODE去手機

2015年9月16日 星期三

iP6s炒燶? 先達Lo哥轉口風:會有跌價潮 政治時事,iP6s,iPhone 6s,





其他影片:>>






依家炒iPhone 6s‎最熱門嘅話題,已經唔係「有幾多水位」,而係「cut唔cut單好」,事關上星期六預訂當天香港開訂30分鐘已斷貨,反而大陸幾乎「無限量供應」,不少炒家利用郵寄方式預訂iPhone,如果出了貨才「反口唔要」,就要繳交15%退貨費用,個個炒家擔驚受怕,到底好唔好「驚蝕離場」?

之前對新iPhone前景相當看好的先達Lo哥,坦言「今次真係好難玩」:「第一批貨,至到10月3日都應該仲有得炒嘅,之後嗰啲真係唔知!」對於網上有傳言大機plus大陸出貨不多,仲有得炒,但細機仲應cut單,Lo哥就指:「細有細嘅好,講到尾都係用家主導,有啲人鐘意細機,所以話唔埋。」憑Lo哥語調看來,今次真係要小心!

至於不少用家都反映成功預訂iPhone 6s‎後,收不到確認電郵,有網民更反應若25日親身拎到機,就想將較後的郵寄訂單取消。但「壹仔」多次致電apple門市,但職員就指他們沒有顧客名單,要打去Apple store 專線才可確認,但專線近兩日都無法接通,她就解釋要開賣前一日才「有機會」有名單,如果之前郵寄登記就要「博一鋪」。今次iPhone 6s‎一役,可說是炒家用家「雙輸」!

撰文:梁延宇

攝錄:廖健昌
鍾意就快D Share啦!