網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月9日 星期三

大咗肚?! Jade同爆肌伍允龍同床 [FACE - 433] Jade,伍允龍,關心妍,MF,



Jade大爆伍允龍為咗除衫呢一幕,節食 keep得好 fit,腹肌仲好 firm,就連身為運動狂迷嘅 Jade都忍唁住話羨慕嗰一排排嘅朱古力肌。

全知言

大咗肚?! Jade同爆肌伍允龍同床

前排關心妍 Jade推出新歌〈關家姐〉自嘲 10年前家姐潮文,原來家姐幾玩得!

本月 8日, Jade就會推出新歌〈人生銀行〉 MV,今次唱番最耍家嘅慘情歌,更專登搵嚟有豐富愛情經歷嘅鄭欣宜同趙頌茹擔任主角, Jade就同大隻猛男伍允龍合演情侶,雖然冇激情戲份,不過就同半裸騷肌嘅伍允龍同床, Jade睇見都忍唔住大讚:「佢啲腹肌好 firm,練得好好!自己都係鍾意玩 gym嘅人,見到啲腹肌都好羨慕!」







新歌 MV, Jade更首次扮演大肚婆,言語間不禁自爆恨做媽媽:「如果我大肚嘅時候,可以咁嘅款,又瘦個樣又幾靚,咁就好希望呢個 MV演大肚後,可以真係大肚」

關家姐幾時先真係有喜先?

新歌〈人生銀行〉 MV, Jade搵嚟伍允龍合演情侶,二人雖然冇激情場口,不過 Jade就對呢位拍檔有讚冇彈。

Jade首次扮演大肚婆角色,無意間自爆恨做媽媽嘅心情,仲話希望拍完呢個 MV之後可以成真!

Joyce同阿 Yu喺感情方面有豐富經驗, Jade更大讚 Joyce表現:「食煙、𠝹手同講粗口,對佢嚟講好陌生,呢個性情從來未見過,好多謝佢!」 Jade仲話好感激佢哋兩個令 MV生色不少!

前排 Jade推出〈關家姐〉(小圖)自抽一番,至於新歌〈人生銀行〉就唱番拿手慘情歌,本週二 FACE Pop仲會和官方同步推出足本版本添!記得留意

即時報料

有料、有相、有片即刻 send?

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!