網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月24日 星期四

全球唯一 Jamie Oliver下午茶 [壹週刊 - 1333] M1,



飲食特務 B

全球唯一 Jamie Oliver下午茶

女士們歎下午茶只有兩個原因,一是與好姊妹盡訴心中情,二是影相呃 like。呃 like指數最高的,一定是英倫下午茶,唔通茶記西多士咩?但我們要去殖民地化吖嘛!想與別不同,要試試 Jamie's Italian的意式下午茶。

全地球的 Jamie's Italian,暫時得香港銅鑼灣有推出下午茶,可見名廚 Jamie Oliver對香港的喜愛。下午茶分別以兩塊木板盛載鹹點及甜點,鹹點中,特別推介炸芝士雲吞配香辣番茄醬,雲吞香脆可口,加上醒胃醬汁,惹味非常。而甜點木板上,除了有招牌的朱古力 brownie及 tirumisu之外,必試還有新推出的忌廉脆餅,以及士多啤梨忌廉。

一個下午茶兩種口味,絕對絕對滿足到三心兩意的女士們。單是木板盛載琳瑯滿目的食物,已經超值。$158一位,仲想點?

羊奶芝士(左)、香脆意大利芝士雲吞(右)。

鹹點, 4人分量。

Jamie's Italin

地址:銅鑼灣登龍街 1-29號金朝陽中心 2期 Midtown二樓

電話: 3958 2222

提供時間: 15:00-18:00

撰文:黃慕華

攝影:梁炳權

攝錄:羅錦波

模特兒: Casey Chan

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!