掃呢頁CODE去手機

2015年9月10日 星期四

Party十二潮女 性感熱爆網 [壹週刊 - 1331] M1,



爆壹爆

Party十二潮女 性感熱爆網

今年四月,一張十二名潮女穿上性感睡裙、喺中環夜場開派對嘅照片,上載到 facebook後,立即被網民瘋傳,網民又將各人起底。呢班潮女全部係爆哥 best friend,佢哋其實好多有正職,有啲係老闆、有啲係 OL、仲有學生妹。佢哋逢親老蘭開 P都會 call埋爆哥,呢啲機會大家唔恨得咁多。

派對搞手 Begonia就講,其實佢哋冇規定幾時搞一次 party,撞正朋友生日,又或者朋友想熱鬧,就會開 P,然後放相上網引班網民流口水。「其實冇諗過上次個(睡衣) party咁好反應,班女仔又玩得咁開心,所以今次再搞多個制服派對,今次玩校服。」佢仲話,使費視乎張枱可以坐幾多人,一般都要兩萬幾蚊㗎。

當晚,一班潮女喺中環夜場門口集合,個個都低胸上陣,一副戰鬥格,啲男人行過,都忍唔住眼望望,班女話唔知點解,落中環蒲就會性感,因為個個女仔都係咁著,戰衣嚟㗎,佢哋就係鍾意呢種感覺。仲話你唔性感,就會被比下去。

舞池人多,會唔會成日俾人抽水㗎? Begonia話舞池係最危險,好多賤男會趁人多摸女仔 pat pat,她仲試過俾人摸下體,「就算你鬧番個男人,佢都會扮冇嘢即刻走,所以惟有自己小心,同埋依家多數同自己圍內人嚟玩,安全啲。」

十二潮女蒲老蘭在網上爆紅。

上海仔回港再創業

話說勝和風頭躉「上海仔」三年前一場「小桃園飯局」,揭開政黑合作序幕,黑道中人見撈政治飯有着數,呢幾年慢慢滲入政壇,其中上海仔喺江湖地位急升,風頭一時無兩。

查實佢向來有老細命,只因上海仔識氹老細兼擦鞋,話說佢早年已經同「林大少」同埋「何家大小姐」好 friend,早幾年更加喺澳門識咗幾個賭場大亨,自此財源滾滾來,長期在澳門打躉。不過據聞爛賭二上身嘅上海仔,近排喺澳門輸大錢,於是要走返嚟香港避一避喎。返到嚟香港,上海仔又四出識人,聽講佢最近同大圈話事人「鳩 Dee」結拜,古惑仔爆料話,上海仔想巴結鳩 Dee大佬陳青華,據聞佢老人家有賭船,上海仔又可以再發圍啦。

中國隊神秘密碼

張琳芃將 519紋在手上,提示自己要小心香港隊。

哥都有睇中港大戰,仲諗起一句話,就係呢排在港播放的大陸劇集《楚漢》,其中一段劉邦對話:「怕死的人結果死了,不怕死的反而活下來了。」嗰晚中港大戰參與嘅雙方球員,都係狹路相逢勇者勝,結果實力本來差好遠嘅香港,就憑打不死嘅香港仔精神,逼和中國。

唔講唔知,好多人以為香港隊喺大陸球員心中都係魚腩,其實唔係,有中國隊成員同爆哥講,其實國內唔少年輕球員,一直都活在 519的陰影下。即係 1985年 5月 19日的世界盃外圍賽,中國輸俾香港引發暴動。而中國隊中最具人氣球員之一張琳芃,就有呢個心魔一直喺內心深處,為了不忘「國恥」,佢將 519呢個有莫大意義嘅數字紋喺右手拳頭上。結果魔咒仍在,中國隊竟鬼揞眼只識得射門柱。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到

唔同料,同《壹》仔讀者過吓癮!

鍾意就快D Share啦!