網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月24日 星期四

壹週 Plus主播推介 首爾醉醉醉 [壹週刊 - 1333] M1,



歪遊首爾

壹週 Plus主播推介 首爾醉醉醉

工作壓力,朋友聚會,初戀失戀總會有劈到斷片的理由。來到韓國,除了飲到悶的啤酒 HITE和 CASS,點解唔去試吓當地人自家釀製的韓國最傳統濁酒(馬格利米酒)?就算飲啤酒,都要識揀,去飲$20一杯的生啤

仲想睇多啲首爾吃喝玩樂?快啲上「壹週 Plus」搵我 Miss Y嘅「歪遊首爾」系列啦,每逢週日上架新片,多多支持。

自家製米酒 我搵到靈魂伴侶

「月香本色」,齋聽個名,已經醉晒,都未算,當翻開 menu見到「 16%酒精」,仲要成 700ml咁大支,仲飲? G-Dragon又無坐我隔籬。

想試入門級,可點選用純米釀製的月香米酒( Wolhyang Rice Makgeolli)。色澤米白,似豆漿;質地稍為比豆漿濃,但未算「𣲷口」;米味淡,不算突出。酒精濃度 6%,對於嗜酒的人來說,可算是 nothing!

如果你跟我一樣,總認為飲米酒要似食白飯,少少黏口又要夠分量,來一杯糯米釀製上百日的 Mun Hee,稠到「掛杯」,似飲糊仔。滿足之外,更有種尋找到 soul mate的感覺:係佢喇!應該要買入大量帶返香港, soul mate嘅嘢,可遇不可求呀!

韓國人愛以海鮮煎餅配酒,就如香港人去大牌檔,椒鹽鮮魷配啤酒一樣。 Royal Court Style Seasoned Bar Rice Cake( KRW 20,000/$130)

(左)Wolhyang Rice Makgeolli, Alc 6%( KRW 8,000/$50@ 700ml)

(右)Mun Hee, Alc 13%( KRW 25,900/$170@ 500ml)

月香本色

地址:首爾麻浦區西橋洞 335-2

交通:弘大站 7號出口

$20一杯生啤用嚟識 oppa都抵

我知性,想以米酒來趟滿足心靈旅程;我也放任,喺香港都會醉到亂打電話,何解首爾啤酒處處,卻要禁我劈酒,驚我識 oppa呢?

人生路不熟,要買醉,一個字:平!

位於弘大的 Thursday Party, oppa侍應個個似足韓星,不過,平到笑的生啤才是重點。 KRW 3,000(約 HK$20)一杯生啤,雖然細細杯,味道又正正常常,但廿蚊有酒有服務,認真抵到爛。

生啤能夠賣得平,全因場內玩意(飛鏢、足球機等)統統收費,玩一次 beer pong更貴過三杯生啤( KRW 10,000,約$65),覺得唔抵玩?玩輸就即飲多幾杯,即時抵番!

飛鏢( KRW 6,000/$40)

生啤( KRW 3,000/$20)

Beer pong( KRW 10,000/$65)

跟在香港酒吧有什麼最大分別?陪你玩的,變成靚仔 oppa囉。

Thursday Party Draft House

地址:首爾麻浦區西橋洞 364-3

交通:弘大站 7號出口

撰文:梁曉怡

攝影、攝錄:劉家銘

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!