網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月5日 星期六

名校面試撻Q Kelly仔讀冷門國際學校 Kelly,陳慧琳,





其他影片:>>






陳慧琳(Kelly)嘅大仔「蝦餃仔」劉昇眨吓眼就已經6歲,準備上小學,Kelly同全港要幫仔女撲學校嘅家長一樣,緊張到不得了啊!

為咗備戰入讀心儀小學,Kelly喺蝦餃仔兩歲時,已經考入紅磡名牌幼稚園,打算讀預備班打定底。去到蝦餃仔四歲,Kelly就四出叩門,男拔萃、聖保羅都報過,更有家長喺網上報料,話見過Kelly一家同埋雷頌德現身男拔萃家長日。

嗰間名牌幼稚園,其實同男拔、瑪利諾等名校有聯繫,可惜吖!有Kelly身邊人爆料,話蝦餃仔因為太怕醜,面試表現麻麻,所以入唔到呢啲傳統名校。

搞咁耐得個吉,好在靚媽Kelly唔介意,轉揀位於荔景嘅宣道會劉平齋紀念國際學校,呢間學校全年學費$98,900,全港總排名894,唔算出名,難怪唔少家長知道消息後,都話:「咁冷門嘅」、「咁近屋企都考唔到,真慘」、「聽講係間間都唔收,最後先撲到呢間」。

你有你講,Kelly就話之你,仲話覺得蝦餃仔係適合讀國際學校多啲,不過咁,出年到「小龍包」劉琛考小學,Kelly話首選一樣係男拔,名牌效應呢家嘢,威力真係好大!
鍾意就快D Share啦!