掃呢頁CODE去手機

2015年9月21日 星期一

Sa霆分手公布喜訊 何雁詩:唔係特登 何雁詩,



何雁詩(左圖)表示唔係特登揀喺陳偉霆同阿Sa(右上)分手時公布拍拖,只係大家都喺呢段時間最活躍!

next 1/1 pre

而且咁啱男友係圈外人,又接受到佢職業!

next 1/1 pre

何雁詩透露男友係日、韓混血兒,對佢好好架!

next 1/1 pre

春風滿面真係羨慕死人!

next 1/1 pre

藝人何雁詩凌晨在網上宣布與「白馬王子」男友拍拖公開戀情,中午她到將軍澳電視城為無綫新劇《味想天開》試造型,問她為甚麼突然選擇公開?何雁詩說:「之前嘅係行內人,唔想涉及到人哋,依家男友係圈外人,佢好接受到我職業。(做乜職業?)唔方便講。(佢係你心目中白馬王子?)係架,佢係日本、韓國混血兒,又高大,性格又好好,對我又好坦白。(佢唔識中文?)平時大家都係用英文溝通,但用中文鬧佢佢又明,哈哈。」

而剛巧陳偉霆(William)與蔡卓妍(阿Sa)近日在凌晨在微博上宣布分開, 問何雁詩同在凌晨宣布戀情,可擔心被指攞景?她說:「唔係特登,冇咁嘅意思,可能大家嘅作息時間,都喺呢段時間最活躍。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!